شهردار لس آنجلس: المپیک تاثیرات ارزشمندی برای ما دارد

شهردار لس آنجلس: المپیک تاثیرات ارزشمندی برای ما دارد
اریک گارستی شهردار لس آنجلس که برای دومین بار به این سمت برگزیده شده است، در مراسم تحلیف خود از تاثیرات میزبانی المپیک برای لس آنجلس گفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛گارستی که موفق شد 81 درصد آرای انتخابات شهرداری را از آن خود کند برای دومین بار شهردار دومین شهر بزرگ آمریکا شد.

وی در این مراسم گفت:ما برای المپیک می جنگیم اما نمی خواهیم شاهد روشن شدن مشعل المپیک خارج از شهرمان باشیم. چرا که می دانیم این مشعل می تواند کودکان ما را از خانه هایشان خارج کند و آنها را به پارکها و زمین های ورزشی بکشاند.

وی گفت:ما می دانیم که میزبانی المپیک تا چه اندازه می تواند برای یک شهر فوایدی به همراه داشته باشد. به نظرم اولین اتفاق این است که مردم بیش از گذشته به ورزش کردن ترغیب می شوند چرا ورزش می تواند به غیر از تامین سلامتی جامعه صلح و دوستی را نیز با خود به همراه بیاورد.

گارستی تاکید کرد که امروزه مردم دنیا بیش از هر چیز به صلح و وفاق احتیاج دارند و رسیدن به این موضوع یکی از ویژگی های بازیهای المپیک است.

در حالی که کمتر از سه ماه به اعلام میزبان بازیهای المپیک 2024 زمان باقی مانده است شهرهای پاریس و لس آنجلس آخرین تلاش های خود را برای گرفتن میزبانی این دوره از بازیها انجام می دهند. پیش از گفته شده بود که لس آنجلس احتمالا خواهان میزبانی 2028 باشد.

۱۳ تیر ۱۳۹۶ ۱۲:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.