رقابت های بوکس قهرمانی آسیا جوانان-تایلند/مدال برنز حسن نیا قطعی شد

رقابت های بوکس قهرمانی آسیا جوانان-تایلند/مدال برنز حسن نیا قطعی شد
رقابت های بوکس قهرمانی آسیا جوانان امروز در شهر بانکوک مرکز تایلند ادامه یافت و طی آن رضا حسن نیا بوکسور شایسته 81 کیلوگرم کشورمان مدال برنز خود را قطعی کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، چرخ رقابت های بوکس قهرمانی آسیا جوانان با حضور بیش از 120 بوکسور از 23 کشور از روز (شنبه) در شهر بانکوک مرکز تایلند به حرکت در آمد.
امروز (دوشنبه) و در دومین روز این رقابت ها سه نماینده ایران روی رینگ رفتند که رضا حسن نیا در 81 کیلوگرم با پیروزی مقابل حریف سوریه ای، مدال برنز خود را قطعی کرد.
رضا حسن نیا بوکسور قدرتمند وزن 81 کیلوگرم کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی با پیروزی قاطع مقابل مشتزن اهل سوریه ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.حسن نیا در مرحله نیمه نهایی با بوکسور قرقیزستانی دیدار خواهد کرد.
اما در وزن 52 کیلوگرن پیمان شاهپری در مقابل بوکسور قزاقستان شکست خورد و با یک برد و یک باخت از گردونه رقابت ها کنار رفت.همچنین در 69 کیلوگرم محمد عسگری در یک مبارزه نزدیک نتیجه را به مشتزن کشور میزبان واگذار کرد.
تیم ایران با 9 بوکسور در رقابت های قهرمانی آسیا جوان شرکت کرده و تنها در وزن 49 کیلوگرم بوکسوری به این رقابت ها اعزام نکرده است.
امید رشید، رضا مهدی پور و مرتضی سپهوند اعضای کادر فنی این تیم را تشکیل میدهند.

۱۲ تیر ۱۳۹۶ ۱۸:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.