جودو گرند پری چین؛ بریمانلو به نشان برنز رسید

جودو گرند پری چین؛ بریمانلو به نشان برنز رسید
محمد محمدی بریمانلو به نشان برنز وزن منهای 73 کیلوگرم رقابتهای جودو گرند پری چین دست یافت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، پنجمین مرحله رقابتهای جودو گرند پری در سال 2017 در شرایطی به میزبانی شهر هوهات کشور چین در حال برگزاری است که امروز در دومین روز این رقابتها تیم 5نفره جودو کشورمان در وزن منهای 73کیلوگرم با محمد محمدی بریمانلو به یک نشان برنز رسید.
 بر اساس این گزارش بریمانلو در نخستین مبارزه خود نماینده کشور قزاقستان را شکست داد و در دومین مبارزه جودو کار اکراینی با رتبه 28 رنکینگ لیست جهانی را از پیش رو برداشت و به یک چهارم نهایی راه یافت، وی در مرحله یک چهارم نهایی با قبول شکست برابر قهرمان گرند پری دوسلدورف در سال 2017 از روسیه به جدول شانس مجدد راه یافت.
 بریمانلو در نخستین مبارزه خود در جدول شانس مجدد جودوکار هلندی دارنده چندین مدال کاپ آزاد اروپا را از پیش رو برداشت و در ادامه دارنده نشان برنز المپیک ریو از کشور بلژیک را ایپون کرد و به نشان برنز رسید.
مهدی فتحی پور دیگر نماینده کشورمان در این وزن در گام نخست با قبول شکست برابر جودوکار جمهوری چک از دور رقابتها کنار رفت.
در وزن منهای 81 کیلوگرم سعید ملایی پس از استراحت در دورنخست جودوکار گرجستانی را ایپون کرد و با قبول شکست برابر جودوکار مجارستان دارنده دو عنوان نایب قهرمانی گرند پری زاگرب و برنز گرند اسلم ابوظبی، به جدول رپه شارژ راه یافت و در جدول شانس مجدد نتیجه را به قهرمان رقابتهای گرند پری دوسلدورف از روسیه واگذار کرد و هفتم شد.

۱۱ تیر ۱۳۹۶ ۱۰:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.