جهت حضور در تورنمنت بین المللی بلغارستان؛ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی بدمینتون تست دادند

جهت حضور در تورنمنت بین المللی بلغارستان؛ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی بدمینتون تست دادند
ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی بدمینتون تست آمادگی جسمانی دادند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، صبح امروز نفرات دعوت شده به تیم ملی بدمینتون آقایان در دو بخش انفرادی و دو نفره، برای دومین بار طی سال جاری در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
21 بدمینتون باز متشکل از 16 ورزشکار در بخش انفرادی و پنج ورزشکار در بخش دو نفره که همگی از بهترین های این رشته ورزشی و دارای عنوان در مسابقات رنکینگ کشوری می باشند به دعوت کادر فنی تیم ملی بدمینتون در این آزمونها حضور یافتند.
سید بهادر زکی زاده سرمربی تیم ملی بدمینتون، هدف از انجام دومین آزمون را در سال جاری، وجود ضعف و کمبودهایی عنوان کرد که در آزمونهای گرفته شده از دعوت شدگان به تیم ملی در نوبت اول مشاهده شده بود.
زکی زاده در ادامه گفت: به بدمینتون بازان مهلتی 40 روزه داده شد تا شاخص های آمادگی جسمانی خود را برای آغاز اردوها به حد استاندارد برسانند.
وی در ادامه گفت: در همین راستا و پس از انجام این آزمونها و همچنین مسابقات رنکینگ کشوری، نفرات برتر به اردوی تیم ملی که از 27 تیرماه آغاز می شود دعوت خواهند شد تا با آمادگی کامل اواخر مرداد ماه جهت حضور در تورنمنت بین المللی بلغارستان اعزام شوند.
ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی بدمینتون که صبح امروز در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند را آقایان : سروش اسکندری، فرزین خانجانی، مهران شهبازی، حسن متقی، محمد پایروند، امیر جباری، محسن صادقیان، علیرضا فغفوری، نادر مینایی، غرفان شاه حسینی، مهرپویا مجتبایی ، محمدعلی کریمی، وهاب طباطبا وکیلی، آرمین زکی زاده، رضا شهبازی، امیر قاسمی، علیرضا قاسمی، عرفان جوینده، صدرا صادقی، مسعود پیروزی و حمید حیدری شفق تشکیل دادند.

۱۰ تیر ۱۳۹۶ ۱۲:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.