توکیو 2020 به دنبال راهکارهایی برای ورزش های شهری

توکیو 2020 به دنبال راهکارهایی برای ورزش های شهری
«یوشیرو موری» رییس کمیته برگزار کننده بازیهای المپیک و پارالمپیک توکیو 2020 اعلام کرد تصمیم دارد در مورد ورزش های شهری و برنامه هایی که برای فراهم کردن اماکن ورزشی این رشته ها در زمان بازیهای 2020 دارد، با کمیته بین المللی المپیک گفتگو کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛"موری" که در کنفرانس خبری به همراه اعضای کمیسیون هماهنگی IOC شرکت کرده بود ضمن تقدیر از تصمیمات این کمیسیون گفت:در ماه های آینده برنامه هایی برای ورزش های خیابانی و شهری خواهد داشت.

اوایل این هفته اعضای کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک برای چهارمین بار به توکیو سفر کردند و ضمن بازدید از اماکن ورزشی این شهر پیشنهاد تیم میزبانی توکیو 2020 را برای اختصاص دادن زمین بازی Aomi را که پنج رشته جدید ورزشی در آن برگزار خواهد شد را پذیرفتند.

قرار است این پارکینگ به طور موقت در طول بازیهای المپیک و پارالمپیک 2020 مورد استفاده قرار گیرد. یوشیرو موری درباره این تصمیم گفت:من فکر می کنم که ورزش های شهری یک ایده انقلابی در آینده بازیهای المپیک خواهد بود.

وی گفت:گزینه های زیادی برای این ورزش ها وجود دارد و باید بدانیم که در مورد چه می خواهیم و بهترین تصمیمات را بگیریم. و برای این کار نیاز است تا با کمیته بین المللی المپیک همفکری بیشتری داشته باشیم.

۱۰ تیر ۱۳۹۶ ۰۷:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.