ستایش باخ از برگزاری رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان

ستایش باخ از برگزاری رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان
توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک در مراسم اختتامیه رقابتهای تکواندوی قهرمانی جهان از برگزاری موفقیت آمیز این رقابتها تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ وی که میهمان ویژه مراسم اختتامیه بود درباره این دوره از مسابقات گفت:مسابقاتی هیجان انگیز با جوانمردی بسیار و لحظاتی فراموش نشدنی بود.

باخ گفت:ما دیدیم که تکواندو حتی بیش از گذشته ورزشی جهانی است با تکواندوکارانی از 183 کشور که 30 کشور موفق به کسب مدال در این رقابتها شدند. باخ خطاب به ورزشکاران حاضر در مراسم گفت:شما نمونه قدرتمندی از علاقه جهانی به تکواندو هستید.وی در پایان صحبت هایش اعلام کرد که ورزش دارای قدرتی است که می تواند جهان را تغییر دهد.

همچنین در این مراسم وزیر ورزش کره جنوبی «دو جونگ هوان» ضمن احترام به خانواده جهانی تکواندو از ورزشکاران این رشته به خاطر ترویج صلح در جهان از طریق ورزش تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین از توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک و اعضای IOC برای تحقق بخشیدن جلسه امضای توافقنامه در شهر «نانجینگ» چین در سال 2014 تشکر کرد. در این جلسه «چونگ وون چوئو» و همتای خود «چانگ اونگ» پروتکل توافق نامه ای با یکدیگر امضا کردند. در پایان مراسم اختتامیه این رقابتها پرچم این بازیها به شهر میزبان دوره آینده که از انگلستان است تحویل داده شد.

۱۰ تیر ۱۳۹۶ ۰۷:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.