کمیسیون هماهنگی IOC توکیو 2020 را ستایش کرد

کمیسیون هماهنگی IOC توکیو 2020 را ستایش کرد
کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک از تلاش های توکیو 2020 برای کاهش هزینه ها تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛«جان کوتس» رییس کمیسیون هماهنگی IOC و معاون ارشد رییس کمیته بین المللی المپیک تلاش های تیم میزبانی توکیو 2020 را برای کاهش هزینه های ستایش کرده اما تاکید کرد کاهش بیشتر هزینه ها برای مالیات دهندگان و کمیته بین المللی المپیک مزایایی به همراه خواهد داشت.

وی در این نشست که روز گذشته در توکیو برگزار شد خطاب به تیم میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک 2020 گفت: برای ما باعث خشنودی است که بودجه را تا حدود 13 میلیون دلار کاهش دادید. این موضوع برای شما و مالیت دهندگان اهمیت ندارد ولی برای کمیته بین المللی المپیک حائز اهمیت است.

کوتس گفت:ما می دانیم که شما می توانید برای این بازیها به خوبی هزینه کنید. شما منابع مالی و دولت قدرتمندی دارید و همینطور حامیان مالی و بخش خصوصی که هزینه ها را تقبل می کند. زمانی که ما به شما سخت فشار می آوردیم که در هزینه ها صرفه جویی کنید برای آینده خودمان بود و شما باید این کار را برای مالیات دهندگانتان انجام دهید.

مسوولان برگزارکننده این رقابتها ماه ژانویه اعلام کرده بودند که بودجه در نظر گرفته شده برای برگزاری این بازیها بین 13 میلیارد و 600 میلیون دلار تا 15 میلیارد و 300 میلیون دلار تخمین زده شده است. اوایل این ماه اعلام شد که «بودجه احتمالی» 8/2 میلیارد دلار از تیم میزبانی توکیو 2020 افزایش یابد.

۸ تیر ۱۳۹۶ ۰۸:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.