قطع همکاری مک دونالد با کمیته ملی المپیک استرالیا

قطع همکاری مک دونالد با کمیته ملی المپیک استرالیا
کمیته ملی المپیک استرالیا با شرکت غذاهای فست فود «مک دونالد» قطع همکاری کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛پایان این همکاری در حالی اتفاق افتاد که هنوز سه سال از قرارداد طرفین باقی مانده بود. قرار بود زمان قرارداد همکاری کمیته ملی المپیک استرالیا با شرکت غول غذاهای فست فود «مک دونالد» تا زمان برگزاری بازیهای المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو ادامه داشته باشد.

سخنگوی کمیته ملی المپیک استرالیا درباره عدم ادامه همکاری به سایت خبری «مامبرلا» گفت: «این تصمیم هر چه سریع تر اجرایی می شود.» این تصمیم پس از قطع همکاری مابین «مک دونالد» و کمیته بین المللی المپیک اتفاق افتاد. شرکت غذایی مک دونالد از سال 1976 همزمان با بازیهای المپیک زمستانی «اینسبورگ» حمایت های مالی خود را از این رقابتها آغاز کرد. این شرکت همچنین یکی از سرمایه گذاران طرح «شرکای المپیک» (TOP) نیز بود. اما قرار است مک دونالد از طریق نمایندگی خود در کره جنوبی همچنان به عنوان حامی مالی بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی پیونگ چانگ 2018 به کار خود ادامه دهد.

کمیته بین المللی المپیک هفته گذشته، قرارداد همکاری جدیدی با شرکت فن آوری Intel  به عنوان یکی از اعضای طرح شرکای المپیک TOP برای حمایت مالی از رقابتهای المپیک تا سال 2024 امضا کرد. پیش از این نیز کمیته بین المللی المپیک با دیگر شرکت های فن آوری همچون سامسونگ و پاناسونیک قراردادهای همکاری امضا کرده بود.

۷ تیر ۱۳۹۶ ۰۹:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.