وادا به روسیه اجازه نمونه گیری های دوپینگ داد

وادا به روسیه اجازه نمونه گیری های دوپینگ داد
وادا به روسیه اجازه ادامه فعالیت در زمینه نمونه گیری دوپینگ داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) به آژانس مبارزه با دوپینگ روسیه اجازه ابقا در این آژانس را داد تا روس ها بتوانند به نمونه گیری و انجام آزمایشات لازم در زمینه دوپینگ بپردازند. همچنین به آژانس مبارزه با دوپینگ روسیه اجازه داده شد که تحت نظارت کارشناسان بین المللی آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) و کمیته مبارزه با دوپینگ انگلستان شرایط لازم را برای «برنامه ها و هماهنگی های» لازم جهت نمونه گیری فراهم کند.

سر کریگ رییس آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ به سایت خبری اینساید گیمز گفت:هنوز باید کارهای بیشتری انجام شود تا وادا این اطمینان را حاصل کند که جزئی ترین مسائل نیز با خواسته های ما منطبق است.

وی گفت:بعد از تلاش و کار بسیاری که آژانس با دیگر همکارانش انجام داده است، از سرگیری نمونه گیری قدم مهمی در بازسازی سیستم ضد دوپینگ روسیه است.

رییس وادا همچنین گفت:ما به شدت روسیه را تشویق می کنیم تا تلاش هایش را برای داشتن ورزشکاران پاک ادامه دهد. روز گذشته وادا اعلام کرد که «کمیته بررسی انطباق» (CRC) این آژانس از کمیته مبارزه با دوپینگ روسیه به دلیل برآورده کردن ملزومات انطباق با شرایط مورد نظر «رضایت» دارد. از نوامبر سال 2015 فعالیت کمیته مبارزه با دوپینگ روسیه زیر نظر کمیته مستقلی از وادا انجام می شد.

۷ تیر ۱۳۹۶ ۰۹:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.