بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی چهان 2017؛حجی‌زواره به نیمه نهایی راه یافت/ آسیب دیدگی نماینده کشورمان به دلیل خطای حریف مصر

بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی چهان 2017؛حجی‌زواره به نیمه نهایی راه یافت/ آسیب دیدگی نماینده کشورمان به دلیل خطای حریف مصر
تکواندوکار وزن 74- کیلوگرم کشورمان در ادامه رقابت‌های مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان و در راند دوم چهارمین دیدار خود به دلیل خطای حریف مصر مصدوم و راهی بیمارستان شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 از صبح روز گذشته (شنبه) با حضور 973 تکواندوکار از 183 کشور در سالن «تی‌وان آرنا» موجو آغاز و تا روز جمعه (9 تیرماه) ادامه خواهد داشت.
امروز (یکشنبه) و در دومین روز این رقابت ها ناهید کیانی در وزن 49- کیلوگرم و مسعود حجی زواره در وزن 74- کیلوگرم رو در روی رقبایشان قرار می‌گیرند.
مسعود ابتدا پس از یک دور استراحت مقابل «بریان جوزف» از موریس قرار گرفت و در راند دوم و در دیداری یک‌طرفه مقابل این تکواندوکار با نتیجه 22 بر صفر پیروز شد و به مرحله بعد صعود کرد.
نماینده وزن 74- کیلوگرم ایران در دومین دیدار خود به مصاف «محمد فهیم» از پاکستان رفت و با نتیجه 22 بر 6 توانست این هوگوپوش را مغلوب خویش سازد و به مرحله بعد صعود کند.
کاپیتان تیم‌ملی کشورمان در ادامه «دمیر فجزیک» از صربستان که مدال‌های مختلف تورنمنت‌های بین المللی و همچنین مدال برنز قهرمانی اروپا در سال 2011 و 2012 در کارنامه او به چشم می‌خورد را با نتیجه 5 بر 3 شکست داد.
این نماینده صربستان در المپیک 2012 لندن و مسابقات قهرمانی جهان 2015 نیز حضور داشته اما موفق به کسب مدال نشده است.
حجی زواره در چهارمین مبارزه خود «عیسی سیف» از مصر را پیش رو داشت. این رقابت‌ها در حالی پیگیری شد که نماینده کشورمان تا پایان راند یک 7 بر 4 از حریف جلو بود. در راند دوم نیز مسعود که یکی از امیدهای مدال طلای تکواندو کشورمان بود 13 بر 5 نتیجه را در اختیار داشت اما توسط این هوگوپوش مصری آسیب دید و راهی بیمارستان شد و کمیته برگزاری مسابقات نماینده کشورمان را برنده این مبارزه اعلام کرد.
بر همین اساس تاکنون دو مدال برنز مردان تکواندوکار کشورمان در این رقابت‌ها قطعی شده است.
مبارزات نیمه نهایی و فینال این رقابت‌ها فردا (دوشنبه) از ساعت 14:30 پیگیری می‌شود.
تیم ملی کشورمان در بخش مردان با هدایت مهدی بی باک (سرمربی)، علیرضا نصر آزادانی و هادی افشار (مربی) به مصاف رقبایشان می‌روند.
گفتنی است؛ این رقابت‌های G12 است که به نفر اول 120 امتیاز، نفر دوم 72 امتیاز، نفرات سوم 43.20 امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.

۴ تیر ۱۳۹۶ ۱۲:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.