ماکرون: میزبانی پاریس برای المپیک نمادی از افتخار است

ماکرون: میزبانی پاریس برای المپیک نمادی از افتخار است
امانوئل ماکرون رییس جمهور 39 ساله فرانسه و جوانترین رییس جمهور تاریخ این کشور، با شرکت در مراسم روز المپیک بار دیگر حمایت خود را از میزبانی این شهر برای بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024 اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ وی که از هنگام انتخابش به عنوان رییس جمهور فرانسه حمایت و پیشتیبانی خود را از این طرح اعلام کرده است روز گذشته ضمن خوشامدگویی با هزاران نفر از مردم پاریس که برای شرکت در این جشن به خیابان ها آمده بودند؛ لباس رسمی خود را عوض کرد و با نشستن روی صندلی چرخدار به بازی تنیس پرداخت.

وی همچنین در ادامه حرکات نمادین برای نشان دادن علاقه خود به ورزش یک جفت دستکش بوکس نیز پوشید تا خود را حامی ورزش نشان دهد. ماکرون در طول سخنرنی خود بار دیگر ضمن حمایت مجدد از میزبانی پاریس تاکید کرد که این میزبانی «نمادی از افتخار و نیک بینی» است.

به گزارش سایت خبری اینساید گیمز وی گفت:پاریس 2024 یک پروژه ملی است که منجر به ساخت یک تیم برجسته از ورزشکاران و دولتمردان می شود.

وی همچنین گفت:برای ما مهم است که حمایتمان را از این میزبانی نشان دهیم چرا که مردم فرانسه نیز حمایت خود را تا این لحظه ثابت کرده اند.

پاریس و لس آنجلس رقابت تنگاتنگی برای کسب میزبانی المپیک 2024 با یکدیگر دارند.

۴ تیر ۱۳۹۶ ۰۷:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.