آزمایشگاه سنجس دوپینگ لس آنجلس به حالت تعلیق در آمد

آزمایشگاه سنجس دوپینگ لس آنجلس به حالت تعلیق در آمد
آزمایشگاه تحلیلی المپیک لس آنجلس، وابسته به دانشگاه کالیفرنیا به طور موقت از سوی آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ به حالت تعلیق در آمد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛تعلیق این آزمایشگاه از 14 ماه ژوئن به مدت سه ماه خواهد بود تا نتیجه روش های ارزیابی کیفی وادا و همچنین عدم تطابق آن با نتایج از قبل بررسی شده مطابقت داده شود. اطلاعات بیشتری تاکنون منتشر نشده است. اما قرار است در مدت تعلیق آزمایشگاه لس آنجلس کالیفرنیا فعالیت های تحقیقاتی آن در مورد دوپینگ به کار خود ادامه دهد و بایستی حتما در مورد چهار ماده نیزوزا روال کار ادامه داشته باشد.

آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ طی بیاینه ای علام کرد که این آزمایشگاه بایستی دومین شرط از شرایط آزمایشگاه های معتبر وادا را کسب کند.

وادا همچنین در ادامه این بیانیه آورده است:این بدان معنا نیست که نگرانی های دیگری از بابت اعتبار جواب آزمایش های این آزمایشگاه وجود دارد.

این آزمایشگاه که در مساحت 60 هکتاری واقع شده است، آزمایش های نمونه های دوپینگ ورزشکاران شرکت کننده در بازیهای المپیک تابستانی 1984 لس آنجلس و 1996 آتلانتا و المپیک زمستانی «سالت لیک سیدنی» 2002 را عهده دار بوده است. لس آنجلس به همراه پاریس خواهان میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024 هستند.

توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک در حال حاضر در آمریکا به سر می برد.

۳ تیر ۱۳۹۶ ۰۷:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.