کلاس آموزشی برای کارمندان کمیته مبارزه با دوپینگ روسیه

کلاس آموزشی برای کارمندان کمیته مبارزه با دوپینگ روسیه
کارمندان کمیته مبارزه با دوپینگ روسیه برای توسعه استانداردهای موجود آموزش می بینند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این برنامه آموزشی که «آموزش آموزشیاران» نامیده می شود، توسط کمیته ضد دوپینگ اوکراین برنامه ریزی شده و توسعه یافته است. پس از تعلیق فعالیت های آژانس مبارزه با دوپینگ روسیه مقرر شد، اوکراین بر برنامه های دوپینگ روسیه نظارت کند.

آژانس مبارزه با دوپینگ روسیه در اطلاعیه ای علام کرد، این برنامه برای آموزش بازرسان کنترل دوپینگ لازم و ضروری است. در ادامه این بیانیه که درخبرگزاری دولتی روسیه «تاس» نیز منتشر شده است آمده:کمیته مبارزه با دوپینگ روسیه از حضور کارشناسان حرفه ای که برای حمایت آمده و تمایل دارند تا کمک کنند بار دیگر روابط بازسازی شده و در آینده فعالیت های بیشتری انجام شود، خشنود است.

به دنبال انتشار گزارش های «ریچارد مک لارن» وکیل کانادایی مبنی بر یک سیستم دولتی و گسترده در مخدوش کردن نمونه های دوپینگ ورزشکاران روس بیش از 1000 ورزشکار این کشور از شرکت در رقابتهای بین المللی محروم شدند. با این حال روسیه ماه گذشته به دنبال انتشار گزارش معاون آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ «راب کوهلر» امیدوار شد تا بتواند وضعیت خود را ابقا کند. کوهلر اعلام کرده بود که شرایط ابقای روس ها از اوایل ماه ژوئن ممکن است مهیا شود. در حال حاضر تلاش های زیادی در کمیته بین المللی المپیک و آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ برای شفاف سازی در مورد دوپینگ روس ها در حال انجام است.

۳ تیر ۱۳۹۶ ۰۷:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.