هند خواهان میزبانی المپیک 2032 شد

هند خواهان میزبانی المپیک 2032 شد
«ان راماچاندران» رییس انجمن المپیک هند مدعی شد، که دولت این کشور با بررسی شرایط برای میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک 2032 موافقت کرده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ راماچاندران به پرس تراست ایندیا گفت:دولت موافق است تا تمامی شرایط برای میزبانی المپیک و پارالمپیک 2032 بررسی شده و اصول مورد نظر کاملا بازبینی شود.

وی گفت:تازه این مرحله مقدماتی است و ما باید تمام شرایط را بسنجیم .

توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک سال 2015 در سفری که به هندوستان داشت با نخست وزیر این کشور «نارندرا مودی» دیدار و گفتگو کرد. نخست وزیر هند در این ملاقات به شایعاتی مبنی بر میزبانی هند در سال 2024 پایان داد و گفت این اتفاق برای هند بسیار زود است. همچنین توماس باخ نیز مدعی شد که هندوستان «غول خفته ای» است که کمیته بین المللی المپیک بایستی آن را بیدار کرده و درهای موفقیت و میزبانی را به روی آنها بگشاید.

پیش از این هند میزبان رقابتهای کشورهای مشترک بود و بی تمایل نیست که میزبانی یک رویداد ورزشی چند رشته ای را تقبل کند. همچنین دهلی نو در سالهای 1951 و 1982 میزبان بازیهای آسیایی بوده است اما با توجه به رشد و توسعه اقتصادی هندوستان این کشور به دنبال میزبانی یک رویداد عظیم و جهانی است تا توانایی های علمی و فنی خود را به جهانیان نشان دهد.

۳ تیر ۱۳۹۶ ۰۷:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.