اورامه: تدابیر کادرفنی باعث مدال آوری ام شد

اورامه: تدابیر کادرفنی باعث مدال آوری ام شد
وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم تیم ملی جوانان بعد از کسب دو مدال برنز در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در ژاپن معتقد است: خوشحالم توانستم دو مدال برنز را در رقابتهای جهانی کسب کنم و این مدال ها با تدابیر مربیان و کادر فنی تیم ملی بدست آمد.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری؛ رحمان اورامه پس از کسب دو مدال ارزشمند برنز از رقابت های وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان، ژاپن در خصوص مدال آوری اش این گونه توضیح داد: خیلی خوشحالم که به عنوان نخستین مدال آور تیم ملی وزنه برداری جوانان در رقابت های جهانی جوانان در ژاپن به دو مدال برنز دست پیدا کردم.حریفان خیلی قدرتمندی از ازبکستان، اوکراین، بلاروس و کانادا داشتم.سرانجام زحمات یکساله من در اردوی تیم ملی جواب داد و دو مدال برنز را برای کشورم بدست آوردم.

وزنه بردار خوزستانی تیم ملی جوانان در خصوص تاکتیک کادر فنی تیم ملی قبل از آغاز مسابقات جهانی، تاکید کرد: تدابیر کادر فنی براین اساس بود که رضا بیرالوند در رقابت دسته 105 کیلوگرم وزنه بزند تا مدال های بیشتری را بتوانیم در رقابت های جهانی بدست بیاوریم از این رو  این تاکتیک به نفع من و رضا بود.

دارنده مدال برنز جوانان آسیا و جهان خاطرنشان کرد: از زحمات رییس فدراسیون، کادر فنی تیم ملی جوانان و خانواده ام تشکر می کنم و این مدال را به آنها تقدیم می کنم.

اورامه در پایان گفت:امیدوارم در دو روز آینده نیز سه وزنه بردار تیم ملی جوانان خوشرنگ ترین مدال ها را برای کشورمان به ارمغان بیاورند و بتوانیم دو سال پیاپی قهرمان جوانان جهان شویم.

۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ۱۹:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.