مراسم روز المپیک در پاریس با شدیدترین تدابیر امنیتی برگزار می شود

مراسم روز المپیک در پاریس با شدیدترین تدابیر امنیتی برگزار می شود
تیم میزبانی پاریس 2024 اعلام کرد، جشن روز بزرگداشت المپیک همانگونه که برنامه ریزی شده است، علیرغم آخرین حمله تروریستی که در پاریس اتفاق افتاد برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛به گزارش مقامات پلیس چند روز پیش در معروف ترین خیابان پاریس «شانزه لیزه» یک خودرو عمدی خود را به ماشین پلیس کوبید. اما مواد منفجره داخل آن منفجر نشد. در این حادثه که پلیس آن را یک اقدام تروریستی می نامد، راننده خودرو کشته شد.

مراسم پاریس 2024 روز جمعه 23 ژوئن و 24 جولای به عنوان بخشی از فرایند میزبانی المپیک و پارالمپیک 2024 خواهد بود. سخنگوی تیم میزبانی پاریس 2024 به سایت خبری اینساید گیمز گفت:ما این جشن را همانطور که برنامه ریزی کرده ایم تحت شدیدترین تدابیر امنیتی برگزار خواهیم کرد.

وی گفت:بار دیگر پلیس و نیروهای امنیتی این شهر نشان خواهند داد که تا چه اندازه حرفه ای بوده و می توانند به موقع در مقابل چنین اقداماتی عکس العمل نشان دهند.

روز المپیک به مناسبت روز پایه گذاری المپیک نوین در 23 ژوئن توسط «پیر دو کوبرتن» در کشورهای مختلف جهان برگزار می شود. هدف از برگزاری این مراسم گسترش ایده آل های جنبش المپیک و توسعه مشارکت های مردمی در امر ورزش بدون در نظر گرفتن سن، جنس و توانایی های ورزشی است.

۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.