برگزاری جلسه هماهنگی ستاد اجرایی استان اصفهان با حضور ریاست کمیته ملی المپیک

برگزاری جلسه هماهنگی ستاد اجرایی استان اصفهان با حضور ریاست کمیته ملی المپیک
جلسه هماهنگی ستاد بازیهای همبستگی استان اصفهان با حضور مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس ستاد بازیها در محل دفتر ریاست کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، در این جلسه که علاوه بر مهندس علی آبادی ، شاهرخ شهنازی دبیر کل اجرایی بازیها نیز حضور داشت، فشارکی قائم مقام ستاد بازیهای استان اصفهان با ارایه گزارشی از نحوه آماده سازی اصفهان برای میزبانی مسابقات خبر داد و اعلام کرد که تاکنون فعالیتها و اقدامات مثبتی در این استان صورت گرفته که از جمله می توان به گسترش و شبکه گذاری هفده کیلومتر فیبر نوری برا ی سالنهای محل مسابقات اشاره کرد .
فشارکی افزود : برگزا ری دوره های آموزشی برا ی داوطلبین جذب شده و نیروی ستادی و همچنین برنامه ریزی در حوزه فرهنگ و تبلیغات ، از دیگر اقدامات انجام شده در این استان برا ی برپایی مسابقات می باشد .
در ادامه این جلسه مهندس علی آبادی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای صورت گرفته و مثبت ارزیابی کردن این اقدامات ، دستور پیگیری موضوعات مطرح شده در جلسه را به ستاد اعلام کرد و یاد آور شد که در جهت بهبود و تسریع در روند اجرایی کارها اقدامات لازم صورت گیرد .
در پایان این جلسه فشارکی طی دعوتی از مهندس علی آبادی به عنوان رئیس ستاد بازیها ، خواستار بازدید ایشان از ستاد بازیهای اصفهان و تجهیزات و اماکن ورزشی و همچنین برگزاری جلسه با ستاد اصفهان درحضور استاندار این استان شد .

۲۶ آذر ۱۳۸۸ ۱۳:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.