محرومیت هواداران روسیه برای حضور در استادیوم

محرومیت هواداران روسیه برای حضور در استادیوم
برگزار کنندگان رقابتهای فوتبال جام کنفدراسیون ها از حضور «لیدر» ها و طرفداران تیم روسیه به ورزشگاه جلوگیری کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مسوولان این رقابتها از شرکت هواداران تیم ملی روسیه جلوگیری کردند و اجازه ندادند که گروه طرفداران این تیم بتوانند از نزدیک تیم ملی کشورشان را تشویق کنند.

پس از آنکه «لیدر» ها و هواداران تیم ملی فوتبال روسیه «کارت های شناسایی هواداری» خود را باطل کردند، کمیته برگزاری این مسابقات تصمیم گرفت از شرکت آنها در ورزشگاه ها جلوی گیری کرده و اجازه ندهد تا تیمشان را تشویق کنند. «الکساندر شپرگین» یکی از هواداران روسیه که سال گذشته از مسابقات قهرمانی اروپا در فرانسه به دلیل درگیر شدن در یک صحنه خشونت آمیز که منجر به آسیب رساندن به اموال عمومی شده بود به خبرگزاری رویترز گفت:هیچ کس دلیلی این را تصمیم به من نگفته است.

وی گفت: آنها به من کارت شناسایی هواداری دادند اما دو ساعت قبل از مسابقه آن را باطل کردند و من دیگری وقتی نداشتم که شکایت کنم.

به گزارش خبرگزاری رویترز وزارت کشور روسیه لیست سیاهی از 292 هوادار این کشور تهیه کرده است. براساس این تصمیم شپرگین مسابقه افتتاحیه که بین تیم های روسیه و نیوزلند بود و روس ها موفق به شکست میهمان خود شدند را از دست داد. روسیه تدابیر امنیتی شدیدی هنگام برگزاری این رقابتها در نظر گرفته است. طرح صدور «کارت های شناسایی هواداری» برای اولین بار و به صورت آزمایشی قبل از رقابتهای جام جهانی روسیه در سال 2018 اجرایی می شود.

۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.