نخستین تمرین تیم‌ملی تکواندو مردان در «موجو» برگزار شد

نخستین تمرین تیم‌ملی تکواندو مردان در «موجو» برگزار شد
تیم‌ملی تکواندو مردان کشورمان پس از ورود به «موجو» کره‌جنوبی، صبح امروز (سه شنبه) نخستین تمرین آماده سازی خود را در سالن «ﺑﻨﺪﻳﻠﻨﺪ ﺳﻮﺭﻳﻮﻧﮓ ﻭاﻥ» برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، ملی‌پوشان کشورمان در گروه مردان که شب گذشته (دوشنبه) وارد شهر "موجو" کره‌جنوبی شدند، پس از استراحتی کوتاه مدت نخستین تمرین خود را صبح امروز (سه شنبه) برای آمادگی هرچه بیشتر و به منظور حضور در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان در سالن «ﺑﻨﺪﻳﻠﻨﺪ ﺳﻮﺭﻳﻮﻧﮓ ﻭاﻥ» برپا کردند.
در این تمرین ملی پوشان ابتدا 30 دقیقه زیر نظر هادی افشار به گرم گردن بدن‌ها پرداخته و سپس زیر نظر بی باک و نصر کارهای تکنیکی و تاکتیکی را انجام دادند. در این بخش «میت» زدن در زمان‌های مختلف و مبارزه تمرینی دو نفره در دستور کار قرار داشت.
همچنین به دلیل مدت طولانی زمان سفر، کادر فنی تمرینات را سبک‌تر برگزار کردند اما ملی پوشان از فردا (چهارشنبه) روزانه دو نوبت تمرین جدی و پرفشار را دستور کار خود دارند.
تیم‌ملی تکواندو کشورمان با ترکیب آرمین هادی‌پور، فرزان عاشورزاده، میرهاشم حسینی، ابوالفضل یعقوبی، مسعود حجی‌زواره، پوریا عرفانیان، سعیدرجبی و سجادمردانی در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند.
هدایت این تیم برعهده مهدی بی‌باک (سرمربی)، علیرضا نصرآزادانی وهادی افشار (مربی) می‌باشد.
گفتنی است؛ این دوره از رقابت‌ها از روز شنبه (3 تیرماه) به مدت 7 روز با حضور بیش از 900 تکواندوکار در سالن «تی‌وان آرنا» در جنوب غرب کره‌جنوبی برگزار می‌گردد.

۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.