بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017؛ حسینی: دلم می‌خواهد اولین طلایی وزن 63- کیلوگرم باشم

بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017؛ حسینی: دلم می‌خواهد اولین طلایی وزن 63- کیلوگرم باشم
ملی پوش وزن سومی کشورمان گفت: پیش از این تاکنون هیچ تکواندوکار ایرانی نتوانسته مدال طلای وزن 63- کیلوگرم را کسب کند امیدوارم با زحماتی که در این مدت کشیده‌ام بتوانم این طلسم را بشکنم.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک  و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو ؛میرهاشم حسینی نماینده وزن 63- کیلوگرم کشورمان نخستین حضور خود را در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان تجربه می‌کند. وی که پیش از این توانسته مدعیان قهرمانی آسیا را در دو رده‌سنی نوجوانان و بزرگسالان با کسب مدال طلا مقهور خویش سازد اکنون می‌خواهد قهرمانان جهان را به زانو در بیاورد و می‌گوید دلش می‌خواهد اولین حضور خود را طلایی رقم بزند.

حسینی در رابطه با میزان آمادگی خود پیش از حضور در این رقابت‌ها به روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: پس از برگزاری آخرین مرحله مسابقات انتخابی، تمرینات آماده سازی ما از اسفندماه در مرکز جهانی تکواندو آغاز شد. اردیبهشت‌ماه در تورنمنت یونان شرکت کردیم و با مشخص شدن ترکیب نهایی تیم تمرینات خود را جدی‌تر پیگیری کرد. خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و از آمادگی خوبی برخورداریم و انشاا... بتوانیم بهترین نتیجه را در این رویداد کسب کنیم. برای حضور در این مسابقات خیلی تلاش کردم و امیدوارم بر روی سکوی قهرمانی این رقابت‌ها قرار بگیرم.

ملی‌پوش وزن 63- کیلوگرم کشورمان با اشاره به اینکه با حضور در تورنمنت یونان و مبارزه با حریفان که بسیاری از آنها در جهانی نیز حضور دارند بیان کرد: در این تورنمنت موفق به کسب مدال طلا شدم و این حضور در پیشرفت من بسیار تاثیرگذار بود و به این باور رسیدم که می‌توانم بهترین‌های جهان را از پیش رو برداشته و با روحیه مضاعف برای حضور در جهانی آماده شوم.

وی اینطور ادامه داد: انگلیس، روسیه، اسپانیا و بل‍ژیک شاید از مهمترین رقیبان من باشند اما با مبارزه در یونان فهمیدم که هیچ چیز از حریفانم کم ندارند و می‌توانم مدعیان قهرمانی را از پیش رو بردارم. همچنین نباید تنها بر روی نام حریفان سرشناس تمرکز کنم چرا که در یونان نیز من اولین حضورم در این وزن بود و شاید رقبایم فکر نمی‌کردند برای آنها دردسرساز شوم اما خوشبختانه همه آنها را شکست دادم.

دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا در پایان گفت: مسئولیت سنگینی در این رقابت‌ها دارم اما با صحبت‌هایی که با کادرفنی داشتم دیگر نگران نیستم. از مردم می‌خواهم دعا کنند تا بهترین نتیجه برای تیم ایران در این رویداد رقم بخورد.

۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.