سعیدلو در نشست بررسی عملکرد فدراسیون وزنه برداری مطرح کرد:هیچ فردی حق ندارد بدون اطلاعات ومنبع خاصی وزنه برداری را تخریب کند

سعیدلو در نشست بررسی عملکرد فدراسیون وزنه برداری مطرح کرد:هیچ فردی حق ندارد بدون اطلاعات ومنبع خاصی وزنه برداری را تخریب کند
معاون رییس جمهور ورییس سازمان تربیت بدنی گفت :برای مدال آوری در مسابقات پیش روی وزنه برداری نیاز به اتاق فکر داریم.

به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک ،دکتر علی سعیدلو در نشست بررسی عملکرد فدراسیون وزنه برداری اظهار داشت :وزنه برداری جز رشته هایی است که مردم علاقه بسیاری به آن دارند و برروی موفقیت آن حساب های ویژه ای باز کرده اند ،به همین دلیل انتظارات از این رشته ورزشی پرمدال بسیاربالااست.
وی افزود :از بزرگان و پیشکسوتان وزنه برداری در مراحل مختلف برای رسیدن به موفقیت در میادین جهانی استفاده کنید.
دکتر سعیدلو گفت :برای مدال آوری در مسابقات آینده وزنه برداری نیاز است از یک اتاق فکر که در آن متخصصان ،پیشکسوتان ، صاحبان اندیشه و دانشگاهیان حضور دارند بهره برد تا با استفاده از تجربیات آنان راه برای رسیدن به موفقیت هموار شود.
دکتر سعیدلو ادامه داد:غیرت وجسارت در بین جوانان وزنه بردار ایرانی موج می زند، فدراسیون وزنه برداری نیاز مند یک مدیر تمام وقت،با انگیزه و متخصص در راس خود می باشد تا باستفاده از نیروهای متخصص و پیشکسوتان این رشته، شاهد شکوفایی دوباره فدراسیون وزنه برداری در مسابقات جهانی باشیم .
رییس سازمان تربیت بدنی افزود: به زودی اعضای جدید وهیات رییسه فدراسیون مشخص خواهند شد، باید هوشیار باشیم که برخی از صحبت های کذب به این رشته ورزشی ضربه نزند ،به همین دلیل افرادی برای رسیدگی به وضعیت فدراسیون از سوی سازمان تربیت بدنی انتخاب خواهند شد .
معاون رییس جمهور ورییس سازمان تربیت بدنی خطاب به برخی از افراد که به دنبال تخریب فدراسیون وزنه برداری و اعضای فدراسیون هستند متذکر شد :هیچ فردی حق ندارد بدون اطلاعات ومنبع خاصی وزنه برداری را تخریب کند ،مسئولان فدراسیون وزنه برداری موظف هستند تا مسایلی مثل دوپینگ را باهمکاری متخصصان بصورت ویزه پی گیری نمایند تا جلوی سوء استفاده برخی افراد گرفته شود.
دکتر سعیدلو با تاکید براینکه از وزنه برداری برای افتخار آفرینی حمایت می شود گفت:باید به دنبال مدال های رنگانگ در عرصه های مختلف جهانی باشیم ، در بازی های آسیایی گوانجو وحتی المپیک حساب ویژه ای بروی رشته وزنه برداری باز کرده ایم، باید برای محقق شدن این امر پیشکسوتان این رشته الخصوص حسین رضازاده ،سایر بزرگان وزنه برداری و رسانه ها کمک کنند تا وزنه برداری ایران دوباره به شکوفایی برسد.
گفتنی است در این جلسه ابتدا افشارزاده، گزارشی از عملکرد فدراسیون ارائه داد ،سپس حسین رضازاده گزارش کاملی از شرایط ووضعیت وزنه برداری در ایران وخارج از کشور را به اطلاع حاضران رساند.
لازم به ذکر است در این جلسه سراجی ،سجادی ،رغبتی ومسئولان فدراسیون وزنه برداری به همراه حسین رضازاده حضور داشتند.


۲۶ آذر ۱۳۸۸ ۱۳:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.