مربی تیم ملی وزنه برداری جوانان:قهرمانی را تکرار می کنیم

مربی تیم ملی وزنه برداری جوانان:قهرمانی را تکرار می کنیم
مربی تیم ملی وزنه برداری معتقد است؛ تیم جوانان کشورمان سال گذشته قهرمان رقابت های جهان شده است و تجربه کافی را برای قهرمانی دارد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون وزنه برداری؛ علی اکبر خورشیدی فر مربی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان در خصوص مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: رقابت های وزنه برداری قهرمان جهان در ژاپن نسبت به سال قبل سطح بالاتری دارد. تیم های با تجربه ای هم چون ایران به همراه چین، امریکا و ژاپن مدعی اصلی قهرمانی هستند.تیم ملی کشورمان نیز به عنوان قهرمان سال گذشته، تلاش دارد تا قهرمانی خود را در این رقابت ها تکرار کند.

وی ادامه داد: در روز نخست این رقابت ها مدال های طلا اوزان 56 و 62 کیلوگرم به چین رسید. ژاپن نیز سرمایه گذاری خوبی در وزنه برداری انجام داده است و سعی دارد خود را برای المپیک 2020 آماده کند.

خورشیدی فر در خصوص سایر مدعیان نیز تاکید کرد: وزنه بردارانی از تیم های روسیه، ارمنستان، بلاروس، اوکراین، گرجستان و کلمبیا نیز در اوزان مختلف برای مدال می جنگند.

مربی تیم ملی وزنه برداری جوانان در خصوص شرایط استارت لیست نهایی رقابت های جوانان جهان و حضور رضا بیرالوند در دسته 105 کیلوگرم خاطرنشان کرد: یکی از نکات قابل توجه حضور 8 وزنه بردار کشورمان در در گروه (A) اوزان هشتگانه مسابقات قهرمانی جوانان جهان در ژاپن بود.همچنین با اعلام رکوردهای نهایی در کنگره این رقابت ها، کادر فنی تیم ملی تاکتیک تیمی را ارائه داد. برهمین اساس رضا بیرالوند به یک وزن بالاتر رفت تا شانس مدال آوری رحمان اورامه در دسته 94 کیلوگرم زیادتر شود.
خورشیدی فر در پایان افزود: گروه دوم اعضای تیم ملی وزنه برداری جوانان نیز امشب وارد توکیو می شوند.

۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.