مهدی مهدوی: ملی‌پوشان بدانند، در زمین مسابقه دعای یک ملت پشت‌سرشان است

مهدی مهدوی: ملی‌پوشان بدانند، در زمین مسابقه دعای یک ملت پشت‌سرشان است
پاسور و کاپیتان دوم سابق تیم ملی والیبال کشورمان گفت: فقط یک چیز را می‌خواهم به هم تیمی‌های سابق خود بگویم، آن هم این است که بدانند که این مردم تمام قد حمایت‌شان می‌کنند و بدانند در زمین والیبال دعای یک ملت پشت‌سرشان است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، پاسور و کاپیتان دوم سابق تیم ملی والیبال کشورمان که سال گذشته پس از بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ برای همیشه از بازی در تیم ملی والیبال خداحافظی کرد، پیش از آغاز دومین مسابقه هفته سوم از رقابت‌های لیگ جهانی و دیدار حساس با تیم ملی لهستان اظهار داشت: ایگور کولاکوویچ نخستین حضور خود را در تیم ملی والیبال ایران تجربه می‌کند و در آینده وضعیت و شرایط تیم ایران به مراتب بهتر خواهد شد.

وی افزود: از سوی دیگر بازیکنان جدید و جوانی به تیم ملی والیبال پیوستند که برای هماهنگی تیمی باید فرصت بیشتری به آنان بدهیم و هماهنگی آن‌ها زمان می‌برد. همچنین برخی بازیکنان تاثیرگذار ایران در حال حاضر مصدوم هستند و تمامی این مسایل بر عملکرد تیم ایران تاثیر می‌گذارد.
پاسور و کاپیتان دوم سابق تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص عملکرد تیم ملی گفت: در مجموع عملکرد تیم ملی والیبال ایران را همانند بسیاری از مردم ایران، در لیگ جهانی خوب ارزیابی می‌کنم و حتی اگر این تیم نتواند بعه مرحله بعد صعود کند، چیزی از شایستگی‌های آنان کم نمی‌شود.
مهدوی ادامه داد: من این روزها را بارها با تمام وجودم حس کردم و می‌دانم وقتی تیم ملی مسابقه‌ای را واگذار می‌کند مهمترین چیزی که این بچه‌ها را اذیت می‌کند ناراحتی مردم است. چرا که تنها انگیزه این بچه‌ها در تیم ملی والیبال شادی دل مردم است و اینجاست که تنها انگیزه‌شان دچار خلل می‌شود. این ها سربازان این ملت هستند و هرگز دوست ندارند شرمنده ملت‌شان شوند و برای شادی آن‌ها هر کاری می‌کنند. ما نباید فراموش کنیم که 12 تیم برتر جهان در این رقابت‌ها شرکت دارند که هر کدام برای پیروزی و صعود به مرحله نهایی با تمام وجود می‌جنگند.
وی در خصوص دو مسابقه پیش‌روی تیم ملی اظهار داشت: تیم ملی کشورمان دو مسابقه سخت دیگر را در پیش‌رو دارد و من هم همانند آحاد مردم با دعا و انرژی مثبت از مردان والیبال کشورمان حمایت می‌کنم تا آنان نیز بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند، فارغ از هر نتیجه‌ای که رقم بخورد. فقط یک چیز را می‌خواهم به هم تیمی‌های سابق خود بگویم، آن هم این است که بدانند که این مردم تمام قد حمایت‌شان می‌کنند و بدانند در زمین والیبال دعای یک ملت پشت‌سرشان است و بس! و هرگز توجهی به گفته‌های برخی‌ها که از سر ناآگاهی و یا غرض به بیان برخی شایعات و مسایل غلط می‌پردازند، هرگز توجهی نکنند و بدانند که ۷۰ میلون ایرانی حامی‌شان هستند.
پاسور و کاپیتان دوم سابق تیم ملی والیبال کشورمان در پایان گفت: در آخر هم باید بگویم که به نظر من تیم فعلی ایران آینده درخشانی خواهد داشت و باعث سربلندی ایران می‌شود و باید به این بازیکنان و کادر فنی فرصت بیشتری بدهیم تا به هماهنگی مورد انتظار دست یابند.

۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.