به دلیل مثبت بودن آزمایش دوپینگ؛بوکسور روسیه مدال خود را از دست داد

به دلیل مثبت بودن آزمایش دوپینگ؛بوکسور روسیه مدال خود را از دست داد
بوکسور تیم ملی روسیه به دلیل مثبت بودن نتیجه آزمایش دوپینگش مدال خود را از دست داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛دادگاه عالی ورزش (کاس) اعلام کرد «میشا آلویان» بوکسور تیم ملی روسیه در وزن منهای 52 کیلوگرم مدال نقره خود را که در بازیهای المپیک ریو 2016 کسب کرده بود را از دست داد. آلویان دارنده دو مدال جهانی و مدال برنز بازیهای المپیک لندن 2012، اولین ورزشکار روس بود که در ماه دسامبر گذشته عدم صلاحیتش اعلام شد.

«ویتالی موتکو» معاون نخست وزیر روسیه که خود متهم به دستکاری تست های دوپینگ ورزشکاران روسیه است، به شبکه خبری R-Sport گفت:بوکسور روسیه از یکسری اسپری هایی برای بینی استفاده کرده است که جنبه درمانی داشته و به عنوان یک دارو این اسپری هیچ خاصیت دیگری ندارد.

وی گفت:این مساله مستلزم تحقیق است و بعد از تحقیقات من مطمئنم که وی مجازات خواهد شد. آلویان 29 دسامبر گذشته نسبت به حکم دادگاه عالی ورزش که دوپینگ وی را تایید کرده بود، اعتراض کرده و خواهان برگزاری دادگاه دیگری با حضور اعضای پنل جدیدی شده بود. با این حال دست اندرکاران فدراسیون بوکس روسیه اعلام کرده اند که همچنان منتظر نتایج تحقیقات «ریچارد مک لارن» بوده و تا اثبات ادعاهای وی هیچ حکمی را قابل قبول نمی دانند. پیش از این کمیته بین المللی المپیک اعلام کرده بود که برخی از اسناد و مدارک مک لارن کافی نیست و باید تحقیقات بیشتری صورت بگیرد.

۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.