بیستمین حامی مالی پاریس 2024 انتخاب شد

بیستمین حامی مالی پاریس 2024 انتخاب شد
شرکت انرژی ENGIE به عنوان بیستمین حامی مالی پاریس 2024 انتخاب شد. این شرکت که در حوزه انرژی و محیط زیست فعالیت می کند یک شرکت چند ملیتی در حوزه نفت، گاز، الکتریسته و محیط زیست است که بیش از 100 هزار کارمند از کشورهای فرانسه و اروپایی دارد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛شرکت ENGIE که آمادگی خود را برای همکاری با تیم میزبانی پاریس 2024 اعلام کرده است، بیستمین حامی مالی فرانسوی ها در راه المپیک 2024 است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه به دنبال دیدار مدیر اجرایی و ارشد این شرکت خانم «ایزابل کوچر» با معاون تیم میزبانی پاریس «تونی استانگوت» دو طرف ضمن ابراز رضایت از همکاری های مشترکت، هدف خود را گسترش انرژی های پاک اعلام کردند. استانگوت درباره این توافق گفت:این توافق یک مرحله جدیدی از همکاری های ماست و به دنبال به اشتراک گذاری انقلاب انرژی هستیم.

وی گفت:باعث افتخار است که اعلام کنیم شرکت ENGIE حامی رسمی ماست و همکاری های ما با موفقیت ادامه خواهد داشت.

استانگوت همچنین گفت:در حالی که کمتر از 100 روز به رای گیری و انتخاب میربان بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024 زمان باقی است، همکاری با این شرکت تایید می کند که هدف ما ماندگار است.

همچنین خانم ایزابل کوچر نیز درباره حمایت از میزبانی پاریس 2024 گفت: «میزبانی پاریس اتفاق مهمی در قاره اروپاست، و به نظر می رسد که این شهر نه تنها می تواند میزبان موفقی برای ورزشکاران، مربیان و تماشاگران باشد، بلکه به خوبی نیز می تواند از ارزش های المپیک حمایت کند.»

۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ۰۸:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.