نشست هماهنگی فدراسیون وزنه برداری هم برگزار شد؛پولادمردان با ترکیب 6 نفره راهی ترکمنستان می شوند

نشست هماهنگی فدراسیون وزنه برداری هم برگزار شد؛پولادمردان با ترکیب 6 نفره راهی ترکمنستان می شوند
کمیته ملی المپیک و فدراسیون وزنه برداری بر سر اعزام این رشته با ترکیب 6 نفره قدرتمند و مدال آور به تفاهم رسیدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در ادامه نشست های هماهنگی اعزام کاروان ورزشی کشورمان به پنجمین دوره بازیهای داخل سالن آسیا بعد از ظهر امروز علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری و سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی بزرگسالان این رشته با حضور در کمیته ملی المپیک به بحث و بررسی و هماهنگی در خصوص اعزام این رشته پرداختند.
بر اساس این گزارش در ابتدای این نشست کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک همانند نشست با فدراسیونهای پیشین به تشریح سیاستهای کمیته ملی المپیک مبنی بر اعزام کاروانی کیفی و مدل آور پرداخت و گفت: وزنه برداری همیشه و در تمام اعزامها جزو موفق ترین رشته های ایران بوده و امیدواریم در میدان پیش رو نیز یکی از رشته های افتخار آفرین باشد.
وی ادامه داد:مطمئنا سطح مسابقات داخل سالن چیزی کمتر از مسابقات قاره ای و تک رشته های این فدراسیون و شاید حتی کمتر از بازیهای آسیایی نباشد. در این خصوص فدراسیون می بایست با بررسی شرایط رقبا و همچنین وزنه برداران ملی پوش خود بهترین ترکیب را برای کسب خوشرنگترین مدالها روانه ترکمنستان کند.
در ادامه نشست اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی به تشریح قوانین اعلام شده در کتابچه راهنمای بازیها پرداخت و گفت: در این دوره هر کشور می تواند در 8 دسته و وزن وزنه برداری 6 وزنه بردار معرفی کند. یعنی همانند المپیک بالاترین سهمیه هر کشور 6 وزنه بردار خواهد بود.
علی مردادی رئیس فدراسیون وزنه برداری نیز در این نشست به تشریح وضعیت روز وزنه برداری ایران و آسیا پرداخت و گفت: خوشبختانه تیم ملی وزنه برداری کشورمان که همیشه جزو مدعیان اصلی قاره آسیا و جهان بوده این فرصت و شانس را دارد تا در بازیهای داخل سالن نیز سهمی عمده در موفقیت کاروان ورزشی ایران ایفا کند.
سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی نیز با بررسی وزن به وزن و شرایط ملی پوشان کشورمان خواستار برپایی هر چه زودتر اردوهای آماده سازی جهت پیاده سازی برنامه های تمرینی خود برای اعزام تیمی آماده و قدرتمند شد.
در پایان این نشست مقرر گردید تا فدراسیون وزنه برداری از تمام داشته های خود برای اعزام بهترین تیم ممکن و کسب بهترین نتایج و مدالها استفاده کند.


۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.