جهت حضور در بازیهای داخل سالن و رزمی آسیا؛اعزام دو تیم طلایی فوتسال مردان و زنان به ترکمنستان

جهت حضور در بازیهای داخل سالن و رزمی آسیا؛اعزام دو تیم طلایی فوتسال مردان و زنان به ترکمنستان
در ادامه نشست های مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون های نامزد اعزامی به بازیهای داخل سالن صبح امروز این نشست با حضور مسئولان کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در محل کمیته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این نشست که با حضور کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک،اصغر رحیمی رییس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و سرپرست کاروان اعزامی،ترابیان رییس کمیته توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی فدراسیون،خانم اسلامیان مدیر بین الملل و عبدالهی مدیر روابط عمومی کمیته حضور داشتند رییس کمیته ملی المپیک ابراز داشت:تیم ملی فوتسال مردان در چهار دوره گذشته یکی از تیمهای قدرتمند اعزامی بوده و همواره برای کشورمان مدال طلا کسب کرد و امیدواریم که در این دوره نیز بتوانند این موفقیت را بدست آوردند همپچنین فوتسال بانوان کشورمان نیز در دوره گذشته رقابتهای خوبی از خود بنمایش گذاشته و در ثانیه های پایانی و با بدشانسی به مدال نقره دست یافت.
وی ادامه داد:با توجه به اینکه در این دوره سیاست ما اعزام تیمهای کیفی و مدال آور است امیدواریم تمهیداتی اندیشیده شود تا فوتسال بانوان کشومان نیز بتوانند به مدال طلا دست یابند البته ما در اعزام تیمها به دلیل وضعیت پروازی کشور میزبان ناچاریم جهت کاهش زمان اعزام تیمها به عشق آباد، ابتدا تیمها را راهی مشهد و سپس از راه زمینی به محل برگزاری بازیها ببریم.
هاشمی تصریح کرد:بدون تردید اعزام قدرتمندانه دو تیم ملی فوتسال مردان و زنان و کسب مدال طلا برای ما خیلی ارزشمند است و امیدواریم دو تیم طلایی فوتسال مردان و زنان بتوانند در این رقابتها به سکوی قهرمانی دست یابند.
در ادامه اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی و رییس مرکز نظارت بر تیمهای ملی عنوان داشت:فوتسال همواره جزو بهترین تیمهای اعزامی کشورمان به بازیهای داخل سالن بود و امیدواریم جهت ثبت نام اولیه، اسامی نفرات فوتسال زنان و مردان هر چه زودتر طی روزهای آینده بدستمان برسد.
رحیمی تصریح کرد:منوال بر این است که جهت هماهنگی هرچه بهتر در این زمینه هر فدراسیون یک نفر را برای ارتباط با کمیته معرفی کند که بعد از صحبتهای انجام شده آقای ترابیان بعنوان مسئول فدراسیون فوتبال جهت ارتباط با کمیته و سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای داخل سالن انتخاب شدند.
سپس ترابیان رییس کمیته توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی عنوان داشت:طی سالهای اخیر در قاره آسیا فوتسال رشد قابل توجهی داشته و کشورهایی همچون،ژاپن،ازبکستان،عراق و تایلند سرمایه گذاری خوبی در این زمینه داشته اند و قطعا در این دوره شرایط سخت تر از ادوار گذشته خواهد بود.
وی ادامه داد:در این دوره از رقابتها تیم ملی فوتسال مردان را با تلفیقی از بزرگسالان و امید و نفرات با انگیزه راهی عشق آباد می کنیم و در بخش بانوان نیز که نمایندگان کشورمان به تازگی در آسیا خوش درخشیدند همان تیم را با تغییراتی که در کادر فنی انجام می دهیم راهی بازیهای داخل سالن می کنیم تا هر دو تیم بتوانند به نشان طلا دست یابند.
ترابیان در خاتمه ابراز داشت:قطعا با برنامه ریزی و حمایتهای کمیته ملی المپیک تمام هدفمان کسب دو نشان طلای فوتسال بانوان و آقایان خواهد بود و برای دستیابی به این هدف یعنی قهرمانی در دو بخش مردان و زنان از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.


۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.