امیدواری رییس فدراسیون دوومیدانی روسیه به بازگشت دونده ها

امیدواری رییس فدراسیون دوومیدانی روسیه به بازگشت دونده ها
رییس فدراسیون دوومیدانی روسیه اعلام کرد اکثر ورزشکاران کشورش واجد شرایط شرکت در مسابقات بین المللی هستند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک،«دیمتری شلایختین» به خبرگزاری دولتی روسیه «تاس» گفت:من مطمئن هستم که اکثر دوندگان روسیه شرایط لازم برای شرکت در رقابتهای بین المللی را دارند.» به دنبال اعزام کارگروهی از فدراسیون جهانی دوومیدانی به سرپرستی «رون اندرسن» برای تحقیق درباره وضعیت دوپینگ دوندگان روس و بررسی شرایط ابقای این کشور در جمع اعضای فدراسیون جهانی، شلایختین تاکید که همه شرایط برای بررسی ها ایده آل و خوب است و کارگروه اعزامی گزارش مثبتی را به مجمع عمومی فدراسیون جهانی در لندن ارائه خواهد کرد.

وی که با خبرنگار خبرگزاری تاس گفتگو می کرد گفت:من فکر می کنم که امکان حضور ورزشکارانمان در رقابتهای بین المللی تا اواسط ماه ژوئن فراهم شود.اما گمانه زنی ها نشان می دهد که تا ماه نوامبر این امکان وجود ندارد.

به دنبال انتشار گزارش های «ریچارد مک لارن» وکیل کانادایی، و افشای دوپینگ سیستماتیک در ورزش روسیه و مخدوش شدن عمدی نمونه های دوپینگ ورزشکاران این کشور، فعالیت های تیم ملی دوومیدانی روسیه به حالت تعلیق درآمده است.

پیش از این مقامات روسیه مدعی شده بودند که مدارک آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ مدارک کافی در اختیار ندارد و نیاز است که بار دیگر تمامی شرایط مورد بررسی قرار گیرد.

۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.