سومین پیروزی متوالی جوانان ایران برابر ترکیه

سومین پیروزی متوالی جوانان ایران برابر ترکیه
تیم ملی والیبال جوانان ایران در سومین دیدار دوستانه خود در اردوی تدارکاتی ترکیه بازهم ریف خود را شکست داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال جوانان ایران که خود را برای حضوری قدرتمند در رقابت های جهانی آماده می کند، اردویی را به دعوت رسمی فدراسیون این کشور در ترکیه برپا کرده است.

جوانان ایران در نخستین بازی دوستانه خود برابر میزبان با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسیدند، در دومین مسابقه هم با نتیجه 3 بر یک میزبان خود را از پیش رو برداشتند. شاگردان عطایی امروز در سومین مسابقه دوستانه برابر ترکیه بازهم موفق به پیروزی برابر حریف خود شدند. برای این مسابقه علی اصغر مجرد و جواد کریمی استراحت کردند و سایر ملی پوشان به تناوب در ترکیب تیم قرار گرفتند.

شاگردان بهروز عطایی نتیجه ست های اول و دوم را با نتایج 29 بر 27 و 27 بر 25 به میزبان واگذار کردند، اما در ادامه شرایط بهتری پیدا کردند و در ست های باقی مانده با نتایج 25 بر 12، 25 بر 22 و 15 بر 10 ترکیه را شکست دادند. جوانان ایران فردا (چهارشنبه) در چهارمین مسابقه دوستانه خود به مصاف ترکیه خواهند رفت.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان با حضور 16 تیم برتر از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی جمهوری چک و در شهرهای «چسکه بوجویتسه» و «برنو» برگزار می شود.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در دور مقدماتی این رقابت ها در گروه سوم با تیم های ایتالیا، آرژانتین و اوکراین همگروه است.

۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.