جهت حضور در بازیهای داخل سالن و رزمی؛برگزاری نشست مسئولان کمیته با فدراسیون تکواندو و بولینگ و بیلیارد

جهت حضور در بازیهای داخل سالن و رزمی؛برگزاری نشست مسئولان کمیته با فدراسیون تکواندو و بولینگ و بیلیارد
در ادامه نشستهای مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون های نامزد اعزامی به بازیهای داخل سالن و رزمی،دقایقی پیش بطورمجزا جلساتی با حضور مسئولان فدراسیون تکواندو و بولینگ و بیلیارد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این جلسات که امروز با حضور کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک،شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته، اصغر رحیمی سرپرست کاوران اعزامی و رییس مرکز نظارت بر تیمهای ملی،خانم اسلامیان مدیر بین الملل و عبدالهی مدیر روابط عمومی و نماینده حراست کمیته برگزار شد در نشست نخست که با حضور سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواند، زهرا سروی نایب رییس بانوان و فریبرز عسگری برگزار شد هاشمی ابراز داشت:بدون تردید رییس فدراسیون تکواندو که خود از اعضای محترم هیات اجرایی کمیته ملی المپیک  می باشند با شرایط کاروان اعزامی و مشکلات بودجه ای که کمیته دارد واقفند و به همین دلیل همچون گذشته تاکید بر اعزام کاروان کیفی و مدال آور در این رقابتهاست.
وی ادامه داد:تکواندو همواره یکی از رشتهای مدال آور در رقابتهای قاره ای و جهانی بوده بخصوص که با توجه به اضافه شدن 11 رشته و 13 کشور اقیانوسیه در این بازیها شاهد افزایش کمی و کیفی رقابتها خواهیم بود البته با توجه به شرایط پروازی که برای اعزام به عشق آباد وجود دارد ناچاریم برای خسته نشدن ورزشکاران و زودتر به مقصد رسیدن آنها ابتدا تیم را راهی مشهد  کنیم و سپس با راه زمینی راهی عشق آباد کنیم.
در ادامه اصغر رحیمی رییس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و سرپرست کاروان اعزامی نیز به ارائه توضیحاتی در خصوص تکواندو در این بازیها پرداخت و گفت که متاسفانه تا کنون میزبان در هندبوکهای مختلف ارائه شده بارها تغییراتی در برگزاری رقابتهای تکواندو بوجود آورده و در بار نخست عنوان کرد مسابقات در کیوروگی و در 8 وزن برگزار می شود ولی در هندبوک آخری تعداد اوزان را با کاهش وزن هشتم به هفت وزن کاهش داده  چرا که  قرار است پومسه را اضافه کنند که هنوز هم وضعیتش مشخص نیست که در صورت دریافت اطلاعات بسرعت در اختیار فدراسیون قرار خواهیم داد.
سپس عاطفه اسلامیان مدیر بین الملل نیز به ارائه توضیحاتی در خصوص ارسال اسامی پرداخت و توضیحاتی در خصوص زمان باقی مانده برای ثبت نام ورزشکاران اعزامی ارائه کرد.
در ادامه پولادگر رییس فدراسیون تکواندو ابراز داشت تکواندو همواره در اکثربازیها مدال آور بوده و بخوبی توانست انتظار مردم و مسئولین را برآورده کند و با توجه به حضور کره جنوبی در این رقابتها قطعا سطح مسابقات آن بالاتر از  باکو خواهد بود و همزمانی آن با برخی مسابقات گرند پری و دانشجویان باعث می شود تا در این زمینه دقت بیشتری داشته باشیم.
سپس عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو اعلام کرد با توجه به همزمانی این رقابتهای با مسابقات دیگر زمان بیشتری برای اعلام نفرات نهایی خود می خواهد و زهرا سروی هم به ارئه توضیحاتی در خصوص تیم ملی بانوان پرداخت.
بعد از این نشست جلسه هماهنگی با مسئولین فدراسیون بولینگ و بیلیارد برگزار شد که اسکندری رییس فدراسیون ابراز داشت در این دوره رشته بولینگ نیز به بازیهای داخل سالن اضافه شد وهمین مسئله این امکان را بما می دهد تا بتوانیم استفاده لازم را ببریم.
وی ادامه داد:در اسنوکر ما دو تا ملی پوش حرفه ای وفایی و واحدی را داریم  که شانس زیادی برای مدال دارند ولی در بخش بولینگ با توجه به رویکردی که در این مدت داشتیم تا مردم که به بولینگ بعنوان تفریح نگاه می کردند از این پس با نگاه ورزش قهرمانی ببینند و قطعا حضور حداقل دو ورزشکار بولینگ در بازیهای داخل سالن جدای از کسب نتیجه باعث توجه بیشتر مردم به بعد قهرمانی این رشته خواهد شد.



۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.