کارگروه فدراسیون جهانی دوومیدانی عازم مسکو شد

کارگروه فدراسیون جهانی دوومیدانی عازم مسکو شد
کارگروهی از فدراسیون جهانی دوومیدانی عازم مسکو می شود تا از روند پیشرفت شرایط ماندگاری این کشور به عنوان یکی از اعضای فدراسیون جهانی دوومیدانی مطلع شده و ادامه تعلیق روسیه و زمینه های رفع آن را بررسی کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛«رون اندرسن» سرپرست نروژی این کارگروه به سایت خبری اینساید گیمز گفت:ما روی این پرونده کار خواهیم کرد و تمام معیارهای لازم را بررسی کرده و شرایط و موقعیت ابقای روسیه را می سنجیم.

اوایل ماه جاری «سباستین سئو» رییس فدراسیون جهانی دوومیدانی اعلام کرده بود که امیدوار است اعضای این کارگروه همچون یک شاهد و نیروی محرکه ای قوی تر از همیشه در طول این سفر عمل کنند. اندرسن درباره عملکرد این کارگروه گفت: من نمی توانم درباره چیزی زودتر قضاوت کنم. اما به زودی در روسیه خواهیم بود تا شرایط را بررسی کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد که نتایج تحقیقات تا چند هفته آینده و قبل از مسابقات قهرمانی جهان و در کنگره سالیانه و مجمع عمومی فدراسیون جهانی دوومیدانی اعلام شود. کنگره جهانی دوومیدانی دوم تا سوم آگوست در لندن میزبان رقابتهای دوومیدانی قهرمانی جهان برگزار می شود.

دوندگان روسیه به دلیل اجرای دوپینگ سیستماتیک در ورزش این کشور از کلیه رقابتهای بین المللی محروم شده اند. این محرومیت از بازیهای المپیک ریو 2016 آغاز شد.

۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.