کمیته هماهنگی IOC نظراتش در مورد پکن را اعلام کرد

کمیته هماهنگی IOC نظراتش در مورد پکن را اعلام کرد
کمیته هماهنگی کمیته بین المللی المپیک نظر خود را در مورد روند آماده سازی پکن برای بازیهای زمستانی 2026 اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کمیته هماهنگی IOC که برای دومین بار به پکن سفر کرده است از برخی ورزشگاه های این شهر و آمادگی اماکن ورزشی پایتخت چین برای میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2026 دیدن کرد.

این کمیته به سرپرستی الکساندر ژوکوف رییس کمیته ملی المپیک روسیه موافقت خود را با طرح پیشنهادی پکن برای برگزاری بازیهای «اسنوربرد» در مجموعه ورزشی پارک صنعتی که خارج از پایتخت پکن است اعلام کرد.

مسوولان برگزاری بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2026 در نظر دارند بازیها را در منطقه «شیجینگشان» که نزدیک به محل تازه ساخت برای بازیهاست برگزار کنند.

الکساندر ژوکوف در گفتگو با خبرگزاری رسمی چین درباره پذیرش طرح کمیته برگزار کننده بازیها گفت: من فکر می کنم ایده جالب و بزرگی است که محل برخی از ورزش ها را تغییر داده و به پارک صنعتی منتقل کنیم تا در آنجا برگزار شود. من معتقدم که این مجموعه یکی از زیباترین مجموعه های ورزشی است.

وی گفت:به نظرم این مجموعه ورزشی برای مردم چین نیز جذاب تر است و ما از طرح پکن 2026 حمایت های لازم را انجام می دهیم.» ژوکوف سال 2008 نیز هنگامی که پکن میزبان بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی بود هدایت کمیته هماهنگی و ارزیابی IOC را به عهده داشت.

۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.