وزنه برداران جوان در 2 گروه عازم ژاپن می شوند ؛شمارش معکوس برای دفاع از عنوان قهرمانی در جهان

وزنه برداران جوان در 2 گروه عازم ژاپن می شوند ؛شمارش معکوس برای دفاع از عنوان قهرمانی در جهان
تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان در 2 گروه برای حضور در رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جهان عازم شهر توکیو میزبان برگزاری این دوره از پیکارها می شوند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون وزنه برداری؛ رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان از روز 25 خرداد تا 2 تیرماه 96 (15 تا 23 ژوئن2017) به میزبانی شهر توکیو ژاپن برگزار می شود. برهمین اساس تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان نیز که با هدایت محمدحسین برخواه (سرمربی) و اکبر خورشیدی فر (مربی) برای حضور و دفاع از عنوان قهرمانی خود در سال 2016 با ترکیبی متفاوت با سال گذشته مهیا شده است، طبق برنامه ریزی انجام شده در 2 گروه عازم توکیو می شود.

بنابراین گزارش؛گروه نخست از وزنه برداران تیم ملی جوانان شامل، حسین سلطانی و مصطفی زارعی در دسته (69 کیلوگرم)، عباس زندی در دسته (77 کیلوگرم) و درنهایت همراهی و مدیریت اکبر خورشیدی فر (مربی تیم ملی) بامداد روز سه شنبه هفته جاری (23 خرداد ماه) تهران را به مقصد توکیوی ژاپن ترک می کنند.

پس از آن نیز؛ دومین گروه از کاروان وزنه برداری جوانان کشورمان متشکل از، رامین ولی پور ملی پوش دسته (85 کیلوگرم) ، رضا بیرالوند و رحمان اورامه 2 ملی پوش دسته (94 کیلوگرم)، قاسم علی محمدپور و علی داودی 2 وزنه برداری فوق سنگین و جوان کشورمان در دسته (105+ کیلوگرم) با سرپرستی محمد حسین برخواه (سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان) روز شنبه هفته آینده (27 خرداد ماه) عازم توکیوی ژاپن شده و برای رقابت در میدان جهانی به هم تیمی های خودملحق می شوند.

گفتنی است؛ رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان رسما از روز 25 خرداد ماه جاری در شهر توکیوی ژاپن آغاز می شود.

۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ۰۸:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.