ابراز تاسف و خرسندی فدراسیون جهانی دوومیدانی از تغییرات رشته های المپیکی خود

ابراز تاسف و خرسندی فدراسیون جهانی دوومیدانی از تغییرات رشته های المپیکی خود
فدراسیون جهانی دوومیدانی از تغییرات به وجود آمده در رشته های المپیک توکیو 2020 ابراز تاسف و خرسندی کرد.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت خبری اینسایدگیمز؛فدراسیون جهانی دوومیدانی اعلام کرد از کاهش سهمیه های این رشته ورزشی در بازیهای المپیک توکیو 2020 ناراحت و متاسف است اما از اینکه رالی ترکیبی این شانس را داشته که به المپیک راه یابد خرسند است.
اعضای هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک در نشست اخیر خود که در لوزان برگزار شد مصوب کرد که دوی رالی 400×4 زنان و مردان به بازیهای المپیک توکیو 2020 افزوده شود.
هیات حاکمه فدراسیون جهانی دوومیدانی در بیانیه ای ضمن ابراز خرسندی از اضافه شدن این ماده به المپیک توکیو اعلام کرد: "ما خوشحالیم که این رشته جذاب به لیست ورزش های المپیک توکیو 2020 اضافه شده است. این رشته امسال در رقابتهای دوومیدانی "نیترو" و رقابتهای جهانی رالی ترکیبی امتحان شد که نتایج برگزاری آن موفقیت آمیز بود و تماشاگران و دونده ها رویکرد راضی کننده ای به آن داشتند."
در ادامه این بیانیه آمده: "اما کاهش سهمیه دوومیدانی طبیعی است که باعث ناراحتی، ناامیدی و دلسردی می شود. ما بایستی در سیستم دونده های صلاحیت دار بازنگری کرده تا دونده ها را به استاندارد مد نظر بازیهای المپیک برسانیم."

در ادامه این بیانیه آمده است: "کاهش سهمیه های دوومیدانی بر اهداف جهانی مد نظرمان تاثیرگذار خواهد بود."
هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک در آخرین نشست خود 5 رشته ورزشی جدید را به المپیک توکیو 2020 اضافه و سهمیه رشته هایی همچون کشتی و دوومیدانی را کاهش داد.

۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.