اتهام دوپینگ به روبرتو کارلوس

اتهام دوپینگ به روبرتو کارلوس
شبکه تلویزیونی ARD آلمان روز گذشته در گزارشی مدعی شد برخی از ورزشکاران مشهور برزیل از جمله "روبرتو کارلوس" متهم به استفاده از مواد نیروزا هستند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این شبکه که قبلا با گزارش های افشاگرانه اش توانسته بود از دوپینگ سازماندهی شده در ورزش روسیه پرده بر دارد، این بار به سراغ ورزشکاران برزیل رفته است.
شبکه ARD گزارش داد که دست اندرکاران ورزش برزیل همچون روس ها با مخدوش کردن نتایج تست دوپینگ ورزشکارانشان در یک نظام گسترده دوپینگ مشارکت داشته اند. "خولیو سزار آلوز" پزشکی که در این دوپینگ سازمان یافته نقش اصلی را داشته تابید کرده که روبرتو کارلوس 15 سال با وی همکاری داشته است.
شبکه ARD می گوید که نام روبرتو کارلوس در سال 2002 نیز در دادگاه برزیل و در پرونده دوپینگ مطرح شد اما آن زمان بدون هیچ توضیح و دلیلی روند بررسی پرونده متوقف شد.

قاضی پرونده نیز ابتدا این مساله رو انکار کرد اما بعدا گفت که چنین پرونده ای را به یاد ندارم چرا که هرگز دادگاهی برای آن تشکیل نشد. روبرتو کارلوس تاکنون پاسخی به این اتهامات نداده است. همچنین "الیان. پریرا" که در سال 2011 نتیجه آرمایش دوپینگش مثبت اعلام شد تایید کرده که با آلوز پزشک برزیلی همکاری داشته است.

۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.