لیگ جهانی؛ ملی پوشان ایران مغلوب قهرمان شدند

لیگ جهانی؛ ملی پوشان ایران مغلوب قهرمان شدند
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار هفته دوم لیگ جهانی مغلوب صربستان قهرمان سال 2016 این رقابت ها شد.

به گزارش روابط عمومی لمپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم های ملی والیبال ایران و صربستان در دومین مسابقه امروز (شنبه) در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند.
ملی پوشان ایران در این مسابقه سه بر یک با امتیازهای (25 بر 20، 25 بر 23 و 16 بر 25 و 25 بر 16) مغلوب صربستان قهرمان سال گذشته لیگ جهانی شدند.
تیم ایران در ست نخست کمی در هماهنگی تیمی و دریافت و توپ گیری با مشکل روبرو بود و نتوانست از حمایت 12 هزار نفری آزادی بهره ببرد. در این ست صربستان 18 امتیاز از اسپک به دست آورد و ایران تنها 12 امتیاز از این تکنیک والیبال کسب کرد و همین عامل برتری صرب ها برابر ایران شد.
در ست دوم ملی پوشان ایران شروع خوبی داشتند و تا میانه راه نیز از حریف قدرتمند خود پیش بودند، اما در نهایت در امتیازهای حساس پایانی صرب ها توپ میدان را در دست گرفتند و موفق به شکست 25 بر 23 تیم ایران شدند.
ست سوم با کسب سه امتیاز متوالی از سوی ایران شروع شد، اما صربستان پس از وقت استراحت درخواستی سه امتیاز را جبران کرد. در ادامه تیم ایران چندین امتیاز دیگر کسب کرد و وقت استراحت فنی اول 8 بر 4 به ایران رسید و تماشاگران به عنوان قدردانی موج مکزیکی به راه انداختند.
اقتدار تیم ایران در ست سوم ادامه یافت و در نهایت ملی پوشان کشورمان 25 بر 16 حریف خود را شکست دادند تا مسابقه از نظر ست شماری دو بر یک به سود صربستان شود.
ست چهارم این مسابقه نیز با برتری 25 بر 16 صربستان پیگیری شد تا در نهایت این تیم سه بر یک ایران را شکست دهد و به چهارمین برد خود در لیگ جهانی امسال دست یابد و 12 امتیازی شود.
تیم ملی والیبال ایران نیز همانند روز گذشته با ترکیب میلاد عبادی پور، سعید معروف، فرهاد قائمی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، امیر غفور و مهدی مرندی به میدان رفت.
سرمربی تیم ملی والیبال صربستان در ابتدای مسابقه با ایران از ترکیب اوروش کوواچویچ، مارکو ایوویچ، دراژن لوبوریچ، مارکو پودراشچانین (کاپیتان)، استرچکو لیسیناک، نیکولا جُوُویچ و نیوِن مایستوروبچ (لیبرو) استفاده کرد.
توفیق بودایا از تونس به عنوان داور اول و سیمونه سانتی از ایتالیا به عنوان داور دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.
تعداد تماشاگران سال 12 هزار نفری آزادی تهران نسبت به روز گذشته بیشتر بودند به گونه ای که علاوه بر صندلی ها، بر روی پله های سیمانی بین سکوها نیز تماشاگران نشسته بودند.
تیم های ملی زیر 23 سال مردان و نوجوانان ایران نیز در سالن حضور داشتند و از رقابت دو تیم بزرگسالان ایران و صربستان کسب تجربه کردند.
مهدی مهدوی، شهرام محمودی و مجتبی میرزاجانپور نیز برای تشویق تیم ایران در سالن حضور یافته بودند.
تیم ملی والیبال ایران فردا (یکشنبه) در آخرین مسابقه هفته دوم لیگ جهانی به مصاف آرژانتین می رود که این مسابقه از ساعت 21 و 10 دقیقه شروع خواهد شد.

۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ۰۸:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.