صنعتکاران: بهترین نفرات باید راهی بازی‌های گوانگجو شوند

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: برا اینکه بتوانیم در کشتی دنیا جایگاه مناسبی را داشته باشیم باید در هر وزن چند مهره آماده داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، محمدعلی صنعتکاران نایب رئیس فدراسیون کشتی ضمن  بیان این مطلب افزود: کسب عنوان نایب قهرمانی کشتی فرنگی جهان برای کشتی ایران یک افتخار بزرگ بود که برای اولین بار در تاریخ بدست آمد اما این موضوع نباید باعث شود تا مسابقات مهم و سخت آینده را فراموش کنیم.
دارنده مدال برنز المپیک تصریح کرد: برای اینکه کشتی ایران در دنیا جایگاه مناسبی داشته باشد ما باید در هر وزن چند کشتی‌گیر آماده و همطراز داشته باشیم.
وی تأکید کرد: اگر در هر دو رشته آزاد و فرنگی در هر وزن چند کشتی‌گیر آماده داشته باشیم آن وقت مربیان تیم ملی با خیال راحت می‌توانند بهترین کشتی‌گیر را برای پوشیدن دوبنده تیم ملی انتخاب کنند.
دارنده مدال طلای جهان ادامه داد: به همین منظور اردوهای مقطعی تیم‌های نوجوانان و جوانان آزاد و فرنگی با حضور بیش از 40 کشتی‌گیر در هر وزن آغاز شده است و البته برگزاری این اردوها نیاز به بودجه مناسب و امکانات حرفه‌ای دارد.
دارنده مدال نقره جهان در پایان خاطرنشان کرد: برنامه تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان پس از برگزاری رقابت‌های لیگ آغاز می‌شود که این تیم‌ها در سال آینده مسابقات مهم رقابت‌های قهرمانی جهان در روسیه و بازی‌های آسیایی گوانگجو را پیش رو دارند که باید برای حضور در این رقابت‌های مهم بخوبی آماده شده و بهترین نفرات را راهی این مسابقات کنیم.

 

۲۵ آذر ۱۳۸۸ ۱۲:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.