افزایش حامیان رسانه ای پاریس 2024

افزایش حامیان رسانه ای پاریس 2024
موسسه رسانه ای «ابزارهای دیسکاوری» و سایت خبری یورو نیوز حمایت خود را از میزبانی پاریس برای بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024 اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛دیوید زاسلاو مدیر اجرایی و ارشد این موسسه رسانه ای پس از امضای توافقنامه بین در جمع خبرنگاران گفت: «از سال 2018 تا سال 2024 تمامی حقوق پخش رسانه ای بازیهای المپیک در قاره اروپا در اختیار ماست و طی این مدت با تمام علاقه و اشتیاق به تمامی وظایف خود به طور کامل عمل کرده ایم.

وی گفت:ما از میزبانی پاریس برای بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024 حمایت می کنیم و تمام توان خود را به کار می گیریم. همچنین «پیتر هوتون» مدیر شبکه یورونیوز نیز گفت:ما نیز از میزبانی پاریس حمایت می کنیم چرا که پاریس را لایق این میزبانی می دانیم و مطمئن هستیم که دست اندرکاران این شهر می توانند المپیکی به یاد ماندنی برای علاقمندان به ثبت برسانند.

موسسه خبری دیسکاوری صاحب حقوق تمام بازیهای المپیک در منطقه اروپا را به عهده دارد. پیش از این شبکه NBC در ماه فوریه از میزبانی لس آنجلس برای بازیهای المپیک 2024 حمایت کرده بود. هوتون مدیر یورونیوز همچنین گفت:ما هیجانی عظیم را با تمام دنیا شریک می شویم و نشان خواهیم داد که آرمان های المپیک تا چه اندازه ارزشمند هستند.

پاریس و لس آنجلس رقابت تنگاتنگی را برای بدست آوردن میزبانی بازیهای المپیک 2024 با یکدیگر دارند.

۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.