لس آنجلس میزبانی را به پاریس می دهد؟

لس آنجلس میزبانی را به پاریس می دهد؟
تیم میزبانی لس آنجلس اعلام کرده است که المپیک فرصتی برای خدمت است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛روز گذشته تیم میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024 لس آنجلس با انتشار بیانیه ای تلویحی اعلام کرد که فرصت بیشتری برای میزبانی می خواهد.

کارشناسان حوزه ورزش معتقدند که این بیانیه در واقع اعطای میزبانی به پاریس دیگر رقیب لس آنجلس است. با اینکه در این بیانیه حرفی از انصراف از ادامه مسیر نشده است، اما مسوولان تیم پیشنهاد دهنده این بازیها با لحن ملایمی اظهار کرده اند که زمان بیشتری برای میزبانی می خواهند.

در این بیانیه که توسط «کیسی وازرمن» رییس تیم میزبانی لس آنجلس 2024 نوشته است:میزبانی المپیک فرصتی برای خدمت کردن است و این بازیها فقط متعلق به این دوره یعنی بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024 و لس آنجلس نیست.

وی در این بیانیه تاکید کرده است که:ما علاقمندیم که برای میزبانی ایده آل و بی نظیر زمان بیشتری در اختیار داشته باشیم. از سوی دیگر رقیب لس آنجلس یعنی پاریس نیز پیش از این بارها اعلام کرده است که تمام تلاش خود را می کند تا میزبانی این دوره از بازیها را کسب کند. چرا که آنها معتقدند برای دوره بعدی یعنی بازیهای 2028 زمین «سنت دنیس» را در اختیار ندارند تا بتوانند دهکده بازیها را در آن تاسیس کنند.

پس از انتشار بیانیه وازرمن سخنگوی تیم میزبانی لس آنجلس 2024 به سایت خبری اینسایدگیمز اعلام کرد که از این بیانیه و حرف های رییس این کمیته برداشت اشتباه شده است.

وی گفت:لس آنجلس به هیچ عنوان قصد انصراف ندارد و ما یکی از بهترین شهرها برای میزبانی و حمایت از جنبش المپیک هستیم.

۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.