دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا؛تعظیم آسیا برابر تکواندوکاران نونهال ایران

دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا؛تعظیم آسیا برابر تکواندوکاران نونهال ایران
در پایان دومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا، تیم‌ملی تکواندو کشورمان در حالی که 19 مدال مسابقات را به خود اختصاص داده است توانست مقتدرانه بر سکوی قهرمانی آسیا بایستد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا در بخش کیوروگی از روز گذشته (سه شنبه) در سالن سرپوشیده ورزشی «میلیتری زون» هوشمینه با حضور 190 ورزشکار از 16 کشور(ایران، مالزی، قزاقستان، فلسطین، کره جنوبی، فیلیپین، مغولستان، اردن، تایوان، ازبکستان، اندونزی، هنگ کنگ، هند، عربستان، ویتنام و پاکستان) آغاز و دقایقی پیش با قهرمانی تیم ملی‌پوشان کشورمان به پایان رسید.
در بخش تیمی شیردختران کشورمان توانستند برای دومین بار و با کسب 6 مدال طلا، 3 نقره، یک برنز و 93 امتیاز مقتدرانه بر روی سکوی قهرمانی آسیا بایستند. تیم قزاقستان با یک مدال طلا، یک نقره، 5 برنز و 41 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم چین تایپه نیز با 2 مدال طلا، یک نقره و 40 امتیاز سوم شد. تیم‌های کره‌جنوبی و ویتنام نیز در جایگاه چهارم و پنجم قرار گرفتند.
هدایت این تیم برعهده سیده ندا رستاد به عنوان سرمربی و شهره خلج‌زاده، مرضیه سلیم و بهناز مژده به عنوان مربیان است.
همچنین در بخش پسران نیز ملی‌پوشان با غیرت کشورمان با 6 مدال طلا، یک نقره، 2 برنز و 85 امتیاز توانست برای دومین دوره عنوان نخست قهرمانی آسیا را به خود اختصاص دهد، تیم اردن با یک مدال طلا، 3 نقره، 2 برنز و 42 امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و تیم قزاقستان با 2 نقره، 3 برنز و 31 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد. تیم‌های کره‌جنوبی و چین تایپه به ترتیب چهارم و پنجم شدند.
این تیم با هدایت محمدرضا یاری (سرمربی)، محمد علوی - مهدی رضایی (مربی) و عباس شیخی (مربی بدنساز) در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد. حمید باقی‌نژاد نیز به عنوان مدیرفنی در کنار تیم حضور داشت.



۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ۱۷:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.