پارلمان اروپا از میزبانی پاریس حمایت کرد

پارلمان اروپا از میزبانی پاریس حمایت کرد
پارلمان اروپا حمایت خود را از میزبانی پاریس برای بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024 اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ نماینده پاریس به همراه معاون تیم میزبانی 2024، «برنارد لاپاست» و خانم «لورا فاسیس» وزیر جدید ورزش فرانسه در نشستی مشترک با کارگروه ورزش پارلمان اروپا در بروکسل پایتخت بلژیک دیدار و گفتگو کردند.

آنتونیو تایانی رییس پارلمان اروپا در این دیدار گفت: «حمایت خود را از میزبانی پاریس برای بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024 اعلام می کنیم.» همچنین «مارک تارابلا» و «سانتیاگو فیساس» معاونان کارگروه کمیته ورزش پارلمان اروپا حمایت خود را از فرانسه یکی از اعضای اتحادیه اروپا اعلام کردند.

لاپاست در این جلسه گفت:از اینکه پارلمان اروپا حمایت خود را از ما اعلام کرد بسیار خوشحالیم. ما به این حمایت برای برگزاری قویتر این بازیها احتیاج داریم و این رقابتها کل دنیا را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

همچنین خانم لورا فاسیس گفت:تاثیر بازیهای المپیک 2024 پاریس فراتر از مرزهای فرانسه خواهد بود. چرا که المپیک سبب می شود کشورهای جهان دوستانه و متحد و فارغ از جنگ و درگیری کنار یکدیگر قرار بگیرند.» پس از انصراف بوداپست، هامبورگ و رم، پاریس تنها نماینده اروپا در این رقابت است که بایستی با لس آنجلس برای میزبانی المپیک 2024 تلاش کند. مسوولان تیم میزبانی پاریس اعلام کرده اند که تنها خواهان بازیهای 2024 هستند و تمایلی به میزبانی بازیهای 2028 ندارند.

۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.