توکیو 2020 و طرح جمع آوری زباله برای حفظ محیط زیست

توکیو 2020 و طرح جمع آوری زباله برای حفظ محیط زیست
مسوولان برگزاری بازیهای المپیک و پارالمپیک توکیو 2020، به منظور حمایت از محیط زیست و حفظ و نگهداری آن مسابقه جمع آوری زباله برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این برنامه بخشی از تعهدات آنها درباره افزایش آگاهی و اطلاع رسانی به شهروندان ژاپنی در مورد محیط زیست بود. این مسابقه در توکیو پایتخت ژاپن به مناسب روز جهانی محیط زیست در منطقه «جینگو» توکیو نزدیک به ورزشگاه تازه تاسیس المپیک برگزار شد.

در این مسابقه ورزشکاران و کارمندان سفارت برزیل در ژاپن و همچنین حامیان مالی و شرکت های وابسته به بازیهای توکیو 2020، در قالب شبکه توسعه پایدار در این رویداد فرهنگی شرکت کردند. این افراد در قالب 20 تیم 5 نفره با هدف جمع آوری زباله و آشغال در این حرکت نمادین مشارکت داشته و «ته سیگار»، بطری های پلاستیک این منطقه را جمع آوری کردند.

هیروکی آرایی دونده دوی سرعت ژاپن که در المپیک ریو مدال برنز 50 کیلومتر را از آن خود کرد به ژاپن تایمز گفت:ژاپن واقعا کشور تمیزی است. اما باید بیش از گذشته شهرهایمان را تمیز کرده و به هزاران جهانگردی که برای بازیهای توکیو 2020 به کشور ما می آیند خوشامد بگوییم.

وی گفت:ما امیدواریم که آنها احساس کنند توکیو شهر بسیار تمیزی است زمانی که اینجا حضور دارند.همچنین «پدرو پیاکسدو» یکی از اعضای سفارت برزیل نیز درباره این فعالیت فرهنگی گفت: ورزش ابزار قدرتمندی برای تغییر است، به خصوص برای جوانان. ما از اینکه امروز در این فعالیت مشارکت کردیم بسیار خوشحالیم.» وی گفت: «ژاپن و برزیل روابط عمیقی با یکدیگر دارند و من مطمئنم که مردم برزیل برای شروع بازیهای توکیو 2020 بسیار هیجان زده هستند.

۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ۰۷:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.