شرکت 400 دانش آموز و معلم در جشنواره صلح پیونگ چانگ

شرکت 400 دانش آموز و معلم در جشنواره صلح پیونگ چانگ
400 دانش آموز و معلم در جشنواره آموزشی صلح یونگ چانگ 2018 شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  سایت خبری المپیک کره جنوبی، مسوولان برگزاری بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ هفته آخر ماه گذشته با همکاری مشترک دفتر آموزشی استان «گانگون» جشنواره آموزشی با نام صلح برگزار کردند.

این جشنواره با شعار «من عاشق صلحم و من یک صلح جو هستم» و با حضور 400 دانش آموز و معلم از 7 کشور ژاپن، جمهوری کره، چین، روسیه، قزاقستان، اندونزی و فیلیپین در شهر «گانگ نئونگ» برگزار شد.

هدف از برگزاری این جشنواره آموزش جوانان برای مشارکت در طرح های ابتکاری و گفتگوهای دوستانه است تا جهان را به جای امن تری بدل کرده و بتوانند ضمن توسعه المپیک درک بیشتری از المپیک و پارالمپیک کسب کنند. این جشنواره با ارائه سخنرانی درباره ارزش های المپیک و پارالمپیک و همچنین نقش آن در آتش بس ارائه شد. یکی از برنامه های این جشنواره آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم کره و همچنین آشنایی مقدماتی و ابتدایی با زمان کره بود. برنامه های فرهنگی مختلفی برای شناساندن فرهنگ کره در این جشنواره در نظر گرفته شده بود. همچنین در بخش تکنولوژیک این مراسم دانش آموزان این فرصت را داشتند تا با ورزش های زمستانی مثل اسکی پرش، هاکی روی یخ و یک نوع ورزش پارالمپیکی آشنا شوند.

 چن سیلین دانش آموز 14 ساله اهل از مدرسه چانگچون چین درباره این جشنواره گفت:من متوجه شدم که ورزش تنها برنده شدن نیست. بلکه آشنایی با کشورها و ملتهای دیگر است. من در این یک هفته با دانش آموزانی بسیاری از کشورهای دیگر آشنا شدم.

بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی پیونگ چانگ 2018 کمتر از یک سال دیگر در کره جنوبی برگزار می شود.

۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.