شهردار لس آنجلس: به مسائل محیط زیست متعهد می مانیم

شهردار لس آنجلس: به مسائل محیط زیست متعهد می مانیم
پس از تصمیم دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا مبنی بر خروج این کشور از پیمان اقلیمی پاریس«اریک گارتسی» شهردار لس آنجلس گفت:قول می دهیم شهرمان همچنان به حفظ محیط زیست متعهد بماند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛هر دو کاندیدای میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024 متعهد شده اند که مسائل زیست محیطی و توسعه پایدار را به عنوان بخشی از برنامه های خود حفظ کرده و به آن پایبند باشند. گارتسی درباره ضرورت و اهمیت توجه به محیط زیست گفت:تغییرات محیط زیست یک حقیقت زندگی امروزه مردم جهان است که هم مردم لس آنجلس و هم مردم دیگر شهرهای سرتاسر جهان با آن مواجه هستند و مشکلاتی با این تغییرات دارند.

وی گفت:این تغییرات تهدیدی برای سلامتی، محیط زیست و اقتصادمان است که بایستی به عنوان یک چالش جدید به آن نگاه کرده و درصدد رفع باشیم.

همچنین خانم «آن هیدالگو» شهردار پاریس نیز در حاشیه نخستین جلسه پیشنهاد میزبانی پاریس که نوامبر گذشته در دوحه برگزار شد گفت:پاریس به تعهدات جهانی درباره محیط زیست پایبند است و تمام تلاش خود را می کند که توجه مسائل محیط زیست و تغییرات اقلیمی در راس برنامه های خود قرار دهد.

همچنین «جف ایملت» رییس و مدیر اجرایی شرکت «جنرال الکتریک» و یکی از حامیان مالی کارگروه «برنامه المپیک» در توئیتی نوشت:تصمیم به خروج از پیمان اقلیمی پاریس یک تصمیم ناامید کننده بود.

۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.