جلسات کمیته با فدراسیونهای اعزامی به بازیهای داخل سالن آسیا؛برگزاری نشست کمیته ملی المپیک با فدراسیون سوارکاری

جلسات کمیته با فدراسیونهای اعزامی به بازیهای داخل سالن آسیا؛برگزاری نشست کمیته ملی المپیک با فدراسیون سوارکاری
در ادامه نشستهای مسئولین کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی به عشق آباد با فدراسیونهای نامزد اعزامی به بازیهای داخل سالن و رزمی آسیا،نشستی با حضور مسئولین فدراسیون سوار کاری در محل کمیته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛پنجمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن و رزمی شهریور ماه سالجاری در حالی در عشق آباد ترکمنستان برگزار می شود که طبق تصمیم مسئولین کمیته ملی المپیک، کاروانی کیفی از سوی ایران به این دوره از بازیها اعزام خواهد شد که در همین راستا و در ادامه نشستهای هماهنگی کمیته ملی المپیک با فدراسیونهای داوطلب اعزامی،مسئولین و کادر فنی فدراسیون سوارکاری با حضور در کمیته به بحث و بررسی در خصوص هماهنگی های اعزام تیمشان پرداختند.
این نشست که با حضورکیومرث هاشمی رییس،شاهرخ شهنازی دبیر کل،اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و سرپرست کاوران اعزامی و خانم اسلامیان مدیر امور بین الملل کمیته،خلیلی رییس فدراسیون سوار کاری و جمعی از مسئولین سوار کاری برگزار شد، هاشمی ضمن اشاره به حضور کیفی در پنجمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن و رزمی ابراز امیدواری کرد رشته های اعزامی به عشق آباد بتوانند با حداقل نفرات اعزامی،حداکثر مدال آوری را داشته باشند.
سپس اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی به ترکمنستان ضمن تشریح چگونگی حضور تیمهای نامزد اعزامی به عشق آباد ابراز امیدواری کرد فدراسیون سوارکاری بتواند با توجه به پتانسیل خوبی که دارد و زحماتی که مسئولین آن در این مدت کشیده اند قابلیت های خود را در عشق آباد بنمایش بگذارد.
سپس مسئولین فدراسیون سوارکاری به تشریح وضعیت خود و سوار کاری کشور و زحماتی که در این مدت کشیده اند پرداخته و ابراز امیدواری نمودند بتوانند در بازیهای داخل سالن خوش بدرخشند.
درادامه این نشست تصمیم گیری شد تا در نهایت تیم ملی سوار کاری با 3 سوار کار مرد و 2 سوار کار زن راهی این رقابتها شده و فدراسیون موظف شد دو تا سه هفته قبل از آغاز رقابتها نسبت به ارسال اسب های خود به عشق آباد اقدام نماید.

۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.