نخستین تمرین تیم‌های ‌ملی تکواندو نونهالان در «ویتنام»

نخستین تمرین تیم‌های ‌ملی تکواندو نونهالان در «ویتنام»
تیم‌های ملی تکواندو نونهالان کشورمان در دو بخش پومسه و کیوروگی پس از ورود به «هوشیمینه» ویتنام، صبح امروز (شنبه) نخستین تمرین آماده سازی خود را برای حضور در دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، تیم‌های ملی نونهالان کشورمان برای شرکت در دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا، ساعت 23:35 روز پنجشنبه (11 خردادماه) به "هوشیمینه ویتنام اعزام و پس از استراحتی کوتاه مدت نخستین تمرین خود را برای آمادگی هرچه بیشتر، صبح امروز (شنبه) در مرکز ورزشی شهر «هوشیمینه» برپا کردند.
مهدی حاجی موسایی، علیرضا حسین پور، امیرمحمد امیرمحمدی، امیر ارسلان خانزاده، شایان رستمی، علی اسماعیل‌پور، پارسا محمودی، یاسین حسن زاده، علی اکبری و عرشیا باقری ترکیب تیم‌ملی کیوروگی پسران را تشکیل می‌دهند. این تیم با هدایت محمدرضا یاری (سرمربی)، محمد علوی - مهدی رضایی (مربی) و عباس شیخی (مربی بدنساز) در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند. حمید باقی‌نژاد نیز به عنوان مدیرفنی در کنار تیم حضور دارد.
در گروه دختران نیز معصومه رنجبر، هانیه حسن‌نژاد، مبینا نعمت زاده، مبینا کلی وند، مریم وسیله بر، غزل سلطانی، نگار عزیزی، نازنین تنکابنی، یلدا رنجبر و فاطمه رضایی‌پور تکواندوکاران حاضر در اردوی تیم‌ملی هستند. هدایت این تیم برعهده سیده ندا رستاد به عنوان سرمربی و شهره خلج‌زاده، مرضیه سلیم و بهناز مژده به عنوان مربیان است.
اما در بخش پومسه و در گروه پسران یاسین زندی و محمدمهدی کرمی در بخش «پومسه استاندارد» و محمدامین گماریان و مرتضی‌ زنده‌دل در بخش «پومسه ابداعی» اعضای تیم‌ملی را تشکیل می‌دهند. حمید نظری سرمربی و مهدی صمدیان تبار مربی تیم است.



۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ۰۷:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.