عالمی : مجمع عمومی اکثر فدراسیون‌ها تا پایان سال جاری برگزار می شود

عالمی : مجمع عمومی اکثر فدراسیون‌ها تا پایان سال جاری برگزار می شود
با توجه به صدور مجوز برگزاری مجامع عمومی و انتخاباتی فدراسیون‌های مختلف ورزشی از 10 لغایت 29 آذرماه در مجموع عمومی برگزار شده و می‌شود.

محمد حسن عالمی رییس دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در ادامه مطلب فوق اظهار داشت: به دنبال برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون‌های اسکی، تیراندازی، تکواندو و هاکی قرار است روز یکشنبه 29 آذرماه و از ساعت 9:30 صبح در محل آکادمی ملی المپیک مجمع انتخابات فدراسیون قایقرانی و اسکی روی آب برگزار شود تا بدین ترتیب در آذرماه 5 مجمع عمومی و 5 مجمع انتخاباتی برگزار شود.
وی با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف مجمع فدراسیون‌های ورزشی مختلف ، خاطر نشان کرد: خوشبختانه دکتر سعید لو نگاه ویژه‌ای به این موضوع دارند و بر این اساس دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی با توجه به سیاست رییس سازمان تا پایان سال جاری تکلیف مجمع اکثر فدراسیون‌های مختلف را مشخص خواهد کرد.
رییس دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی از آغاز کار ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون هندبال از روز گذشته و ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون بوکس از امروز خبر داد و افزود: همچنین کار ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون‌هایی نظیر کاراته، تنیس، جودو ، شطرنج و کبدی نیز انجام شده و پس از طی مراحل قانونی مجامع انتخاباتی این فدراسیون‌ها نیز برگزار می‌شود.
وی در خصوص موضوع وجود منع قانونی برای حضور دو شغله‌ها در فدراسیون‌های مختلف تصریح کرد: حسب تبصره های 4 و 5 قانون کلیه کارکنان دولت و کارمندان کلیه دستگاه‌های مشمول قانون مزبور ، نمی‌تواند بیش از یک شغل دولتی داشته باشند ، بنابراین هر کاندیدایی که برای هیات رییسه فدراسیون‌ها انتخاب شود یا باید از شغل قبلی خود استعفا داده و یا اینکه از طرف دستگاه مربوطه ماموریت خدمت در فدراسیون را دریافت کند.
رییس دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی همچنین در خصوص حضور بازنشسته‌ها در راس فدراسیون‌ها تصریح کرد: در این رابطه هم حسب قانون ، بازنشستگان عزیز هم برای قرار گرفتن در هیات رییسه فدراسیون‌ها باید از هیات وزیران مجوز فعالیت در فدراسیون‌ها را دریافت کنند تا با منع قانونی در این خصوص مواجه نباشند.

۲۵ آذر ۱۳۸۸ ۱۲:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.