آغاز پروژه از مدال قدیم به مدال جدید توکیو 2020

آغاز پروژه از مدال قدیم به مدال جدید توکیو 2020
پروژه «از مدال قدیمی به مدال جدید» که طرحی ابتکاری از سوی مسوولان کمیته برگزار کننده بازیهای المپیک و پارالمپیک توکیو 2020 است، با شرکت جمعی از ورزشکاران ژاپنی در مراسم افتتاحیه رقابتهای شنای آزاد 2017 آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛رقابتهای شنای آزاد 2017 که در سالن استخر بین المللی «تاتسومی» توکیو در حال پیگیری است. شناگران ژاپنی و شناگران دیگر کشورها همچون انگلیس در این طرح مشارکت دارند. در این مراسم «بن پراد» و «آبی وود» شناگران سرشناس انگلیسی لوازم الکترونیکی قدیمی خود را تحویل مسوولان این پروژه دادند.

بن پراد که دو رکورد شنای ملی انگلیس را در اختیار دارد درباره این طرح به «ژاپن تایمز» گفت: «این روزها موبایل بخشی از زندگی جوانان است. مردمی که موبایل های قدیمی و دورانداختنی را به این طرح اهدا می کنند تا مدال های دیگری از آنها ساخته شود، بخشی از مسابقات المپیک و پارالمپیک توکیو 2020 است.

وی گفت:ما نسل جوان باید به این نکته توجه کنیم که آینده بسیار با ارزش است. مسوولان کمیته برگزارکننده بازیهای توکیو 2020 طی یک فراخوان از مردم ژاپن خواستند تا لوازم الکترونیکی قدیمی و از کار افتاده خود را که شامل موبایل، لپ تاپ، کامپیوتر، دوربین و ... است را برای ساخت مدال های طلا، نقره و برنز این بازیها تحویل دهند. اهدا کنندگان می توانند پس از تحویل لوازم خود، کارت هوشمندی دریافت کرده و در جریان فرایند تولید مدال ها و تهیه فلزات مورد لزوم قرار گیرند.

۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.