حامیان مالی توکیو 2020 افزایش یافت

حامیان مالی توکیو 2020 افزایش یافت
کمیته برگزار کننده بازیهای المپیک و پارالمپیک توکیو 2020 با یک شرکت سرشناس ژاپنی قرارداد همکاری بست.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  روزنامه «ژاپن تایمز» Recruit Holding که در زمینه تربیت نیروی انسانی و استخدام نیروها فعالیت می کند به عنوان یکی از حامیان مالی بازیهای المپیک و پارالمپیک توکیو 2020 با مسوولان کمیته برگزاری این رقابتها به تفاهم رسیده و قرارداد همکاری و حمایت مالی بین طرفین به امضا رسید. پس از عقد این قرارداد تعداد شرکت های داخلی ژاپنی که حامیان مالی توکیو 2020 هستند به 43 شرکت رسید.

«یوشیرو موری» رییس کمیته بازیهای المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو پس از امضای توافقنامه همکاری به این روزنامه گفت:در این مقطع همکاری با این شرکت سرشناس که در زمینه منابع انسانی، آموزش آنلاین و یادگیری خدمات فعالیت می کند باعث افتخاراست. این شرکت برای مردم جویای کار و کارآموزان فرصت هایی در زمینه استخدام مهیا کرده و آنها را با جامعه پیوند می دهد. من مطمئن هستم که این شرکت همکاری موفقیت آمیزی با توکیو 2020 خواهد داشت و یکی از بازوهای اجرایی ما در راه بهتر مدیریت کردن این بازیها را ایفا می کند.

وی گفت:من همچنین باور دارم که کارمندان این شرکت نیز نقش حیاتی خود را برای این بازیها اجرا کرده تا یادگار خوبی در میراث ژاپن باقی بماند.» همچنین «ماسومی میگیشی» مدیر ارشد این شرکت نیز گفت: «موسسه ما از سال 1960 فعالیت خود را آغاز کرده است و اکنون از اینکه می توانیم به کشور و دوستانمان در اجرای بهتر بازیهای المپیک و پارالمپیک 2020 کمک کرده و با یکدیگر همکاری های دوجانبه ای داشته باشیم خوشحالیم.

۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.