برای حضور در دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا؛تیم‌های ملی نونهالان پنجشنبه عازم «ویتنام» می‌شوند

برای حضور در دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا؛تیم‌های ملی نونهالان پنجشنبه عازم «ویتنام» می‌شوند
تیم‌های ملی نونهالان در دو گروه دختران و پسران به منظور حضور در دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا، ساعت 23:35 روز پنجشنبه (11 خردادماه) عازم "هوشمینه" ویتنام می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا در دو بخش کیوروگی و پومسه از روز سه شنبه (16 خردادماه) به مدت دو روز در سالن سرپوشیده ورزشی «میلیتری زون» هوشمینه با حضور 277 ورزشکار از 19 کشور برگزار خواهد شد که تیم‌ملی کشورمان در دو گروه دختران و پسران ساعت 23:35 روز پنجشنبه (11 خردادماه) راهی "ویتنام" می‌شوند.
مهدی حاجی موسایی، علیرضا حسین پور، امیرمحمد امیرمحمدی، امیر ارسلان خانزاده، شایان رستمی، علی اسماعیل‌پور، پارسا محمودی، یاسین حسن زاده، علی اکبری و عرشیا باقری ترکیب تیم‌ملی کیوروگی پسران را تشکیل می‌دهند. این تیم با هدایت محمدرضا یاری (سرمربی)، محمد علوی - مهدی رضایی (مربی) و عباس شیخی (مربی بدنساز) در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند. حمید باقی‌نژاد نیز به عنوان مدیرفنی در کنار تیم حضور دارد.
در گروه دختران نیز معصومه رنجبر، هانیه حسن‌نژاد، مبینا نعمت زاده، مبینا کلی وند، مریم وسیله بر، غزل سلطانی، نگار عزیزی، نازنین تنکابنی، یلدا رنجبر و فاطمه رضایی‌پور تکواندوکاران حاضر در اردوی تیم‌ملی هستند.
هدایت این تیم برعهده سیده ندا رستاد به عنوان سرمربی و شهره خلج‌زاده، مرضیه سلیم و بهناز مژده به عنوان مربیان است.
اما در بخش پومسه و در گروه پسران یاسین زندی و محمدمهدی کرمی در بخش «پومسه استاندارد» و محمدامین گماریان و مرتضی‌ زنده‌دل در بخش «پومسه ابداعی» اعضای تیم‌ملی را تشکیل می‌دهند. حمید نظری سرمربی و مهدی صمدیان تبار مربی تیم است.
در گروه دختران زینب طغیانی، پرستو زینالی، مهتاب تاجی رستم آباد و یاسمن فرخی در بخش «پومسه استاندارد» و مبینا نظری در بخش «پومسه ابداعی» نفرات حاضر در تیم‌ملی هستند. هدایت این تیم برعهده «نگار ملامددخانی» به عنوان سرمربی و «فاطمه اکبری» به عنوان مربی است.
گفتنی است؛ در اولین دوره این مسابقات که به میزبانی "چین تایپه" برگزار شد، تیم ایران در بخش کیوروگی و در دو گروه دختران و پسران موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است.

۹ خرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.